Bring it on !!!!

Ja, tack Teres för dom tre små men såååååå stora orden !!! Ger riktig kämpar vilja och en ordentlig glöd :) Prova själv att tänka/säga dom ;)

Mmm... första inlägget. Tänker inte dra hela mitt liv i ett drag här å nu..... kommer säkert små inslag av mina misstag, tabbar och missöden från mitt "tidigare liv"
So, here we go ;)

Nuuuuuuuuuuuuuu ä jag lack !! Skrev så fingrarna glödde !! NÄSTAN ALLT FÖRSVANN !!!!!!!

Berättade om helgen och allt vi hittat på *suck* Men skit i det ;) Bring it on !!! Hahaha....

Lite ledsen är jag för att min Mogge inte kommer hem på några dagar nu... tråkiga lastbil !!!! Har haft en så himla mysig helg tycker jag :) Utan att gjort något sådär precis... bara känslan :) Min, bara min..... min för alltid :)
Nähä, jag får försöka sova nu !!! Ska skaka liv i skolan ordentligt imorgon !!! Skitskola rent ut sagt !!!!

Natti och sov så gott ;)

Älskar er, mina barn och dig Mogge !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0