Snart Valborg :)

Det är väl kanske inget man jublar så himla högt över annars men denna valborg så kommer min söta Magda och hennes Matte :) Kommer bli så mysigt :)

Annars ser min dag ut som alla andra...... köra hit, köra dit. Fuskade dock med att köpa kebeb rullar med mig hem.  Ja, jag kom väl hem vid 18 tiden så det är väl befogat att fuska då ?? ;)

Såg på tvn precis och det handlade om den 42 åriga kvinnan som varit inlåst i en källare sedan hon var 18 år.... förr 7 barn åt sin egen far....... Inser att jag börjar bli avtrubbad !!!!!!! Tänker "usch så hemskt" och sen fortsätter jag med mitt.... För ett tag sedan hade jag mått dåligt och inte klarat sova. Vad händer med mig ??? Händer det så mycket hemska saker nu att man inte fixar ta in allt ???  

Tänkte slänga in en liten önskan... om tomten kanske skulle få för sig att läsa här :P JAG VILL HA MER PENGAR ATT SHOPA FÖÖÖÖR !!!!
Jag har ett helt jätte hem att fylla med saker....... å det finns såååå mycket fina saker jag vill ha !! Mixhuset i Hässleholm är ju ett underbart ställe !!! Sjukt fina och billiga saker :) Me like ;)
Men å andra sidan så pratade jag med min älskling nu och han va lite på lyset... lovade mig att åka till Ullared nästa månad !!! Hahaha...... jag vet när jag ska ta mina chanser ;)

Lilla Cornelia vill verkligen inte gå i Fjäkinge skola.... hon grät sig till sömns ikväll :( Å ändå ska jag vara med henne hela dagen imorgon :( Jag vill bara låta henne få byta tillbaka till Färlöv.... Hennes högsta önskan just nu !! Lilla söta ungen... vad ska jag göra ????????

Nähä, nu blir det lite tv tittande och sen sooova sött och dröma söta drömmar om Mogge ( han själv som bad om just det innan vi sa gonatt ;)

Älskar er mina barn och dig Mowgli :)

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Skicka hit henne !!!
Jag har närmare till färlov

2008-04-29 @ 21:35:52
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0