Valborg är slut :)

Å jag borde sova.... men VAD skulle Pernilla då säga ??? *s* Tack söta du för att du är så flitig med komentarer ;)

Drar en snabbis om dagen.... morgonens kaos är numer ett faktum. Upp, väcka barn gång på gång på gång.... Köra till färlöv, lämna barn. Idag var det in i affären och köpa fika till mig, Oliver och Cornelïa. Vi va på utflykt  med skolan, jätte fint !! Möte med kurator... kom väl en liten bit till.. men vad hjälper det när lärarinnan jobbar mot mig istället för med mig ?!
Efter skolan så var det mat shoping... roligare kan man ju ha :S Glömde hälften och fick köra till EKO, det dog jag inte av *fniss* Tyvärr glömde jag det jag skulle ha där oxå ( lätt gjort när man kommer in där) A-livs blev sista anhalten och jag var fullfjädrad för maten vi skulle käka ikväll :)
Mogge svängde runt lite med snabeldraken (dammsugaren) och jag torkade golv.... Sen kom Sara och Emilia !! Vi fixade maten... ät väl vid 20 tiden.... eller nästan slängde i oss maten för elden var ju 20.45.
Maggan å Mattan kom när vi satt vid bordet och hann inte klä av sig förens det var dax att klä på sig igen och åka.

Elden var gigantisk..... en pytte liten unken gammal husvagn som dom sålde korv/lotter. Arangemanget sven göran :S
Isacc skrek mest hela tiden och ville hem.
Hemma blev det mys å snack och umgänge med varandra (hahaha...lät illa !!!) Vi har det väldigt mysigt och avslappnat vi 4, Magda, Matte,jag och Mogge. Skönt !!!

Aaa,,,, en jätte snabbis om idag men jag ä dööö trött å ska sova.... Fotbolls cup imorgon, samling 7.45 JIPPIIEEEEE !!!!!! PRECIS vad ajg längtat efter på min lediga dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natti alla och sov så gott :)

Älskar kiddosarna och min egen Pumba (gasmoln)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en SUPER god middag, även om den gick i rallyfart!
Vi får göra om det snart igen, när vi har mer tid o så!
Hoppas ni hade trevligt när ni kom hem? Vi käkade lite gottis och slappade! Skönt! Hade gärna följt med upp, men klockan var mycket och ni hade ju inte träffats på länge o så! Dom har ju åkt ganska långt för att träffa er och jag bor ju så nära och kan komma vilken dag som helst! Vill inte vara ivägen liksom! Ja, jag vet att du inte tycker att jag är det!! *L* Men man känner när det är dags att avlägsna sig! I LÖVE YOU!!!!!! Min älskade goaste MIA!!!!
PUSS!

2008-05-01 @ 15:11:03
Postat av: Pernill@

Ha Ha Ha som jag känner igen mig !!!!
Jag körde till Maxi häromdagen bara för att köpa spagetti.
GISSA OM JAG HADE SPAGETTI MED MIG HEM ?????
Tur att vi är lika senila båda två.
Måste skriva igen hur glad jag är att du börjat blogga !!!!!!!!
Puss och kram..

2008-05-01 @ 18:23:51
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Pernill@

Men vadtror du jag säger nu då ??
När du inte bloggar alls !!!!!

2008-05-02 @ 18:05:25
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0