Åhhh, vilket humör jag är på !!!

Började redan igår, när min älskling fick värsta brytet när jag inte svarade i telefonen. Jag duschade.....

Det ringde på hem telefonen..... tydligen på mobilen oxå. Jag stod och duschade och var inte sugen på att springa ut dyblöt för att svara.
Menar, jag kan ju ringa upp när jag är klar.....
Det var älsklingen. HAN var nog INTE på bra humör, för jag fick ett mess......

"Det sämsta du kan göra är att skita i och svara.Tala om vad det är istället. Detta tramset gör mig bara förbannad och då kanske det inte är så lätt för dig att förklara"

Shit pomfritt !!!! Tror det är dax för en telefon i duschkabinen...

Men han va så go å glad när jag fick tag på honom sen. Skrattade åt sig själv och sitt underbara morgon humör ;) Han är bäst, min älskling.

Senare på dagen var jag hos Jenny. Hon å jag har ju endel att irritera oss på, men vi lyckas iaf skratta åt det hela.

På kvällen läser jag Linas blogg..... Lina är underbar och saker å ting bara bubblar ur. Precis som alla tänker, men inte har lika lätt att få ner i skrift. Så ska klart ska ju någon påpeka det hon skriver om och jag får brytet arne på denna människa.

Mmm....så kommer Mogge hem å är på "jag är en mogen surfis som är sååå stött och ska hålla mig på min kant" humör..... suck ( om en sak jag sa, för att jag var på dåligt humör. Som INTE var så falig, inte ens sagd som en pik)

La oss... han lååångt ut på sin sänghalva.
Han är ganska söt när han ä sur ;)

Idag har bara allt gått fel.......
Inget alls har gått som planerat. Eller fel.. nä men inte som jag tänkt mig iaf.....

Mogge har iaf varit SNOR gullig *haha* Döva sitt dåliga samvete ifrån igår ;)

Någon som märker att mitt engagemang i inlägget ebbade ur *haha*
Orkar inte blogga mer nu *s* Idag menar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0