*drar efter andan*

Snälla någon... läs mitt förra inlägg och förklara för mig vart jag lagt in något hot !?
Läs sedan hennes komentar. Där har vi ett mer hot liknande inslag "Tänker du skicka vidare mina sms då drar du igång ett helvete"
Tjejen, du ÄR ett helvete.
Jag ville ha Jenny som vän, DU vägrade godta att hon ville va vän med mig. Du ville inte ha kontakt med henne om hon skulle vara vän med mig.
Till andra så har du sagt att hon ville bara umgås med mig och då struntade du i henne. Det var ju DU som sa upp bekantskapen med henne för att du inte kunde va vän med någon som umgicks med MIG.
Veckan innan du snokat upp att jag och Jenny pratade med varandra så var du på henne ang en annan vän. Att hon spenderade tid med att umgås med DEN vännen. Att hon avsatte tiden med sin pojkvän dom få gånger hon fick barnvakt. Att hon inte skaffade banvakt för att vara med dig !!
Avundsjuka..... men när det gick upp ett ljus för dig att jag fanns i Jennys liv så slog det bak ut. Då var det min tur, MIG som du skulle ge dig på !!!! Hade jag och Jenny inte blivit vänner igen så hade jag fått ha mitt lugna sköna liv kvar.
DU BETER DIG SOM EN SVARTSJUK FÖREDETTA POJKVÄN !!!

Hur klarar du snurra runt allt på det sättet ?? Det kommer ju lixom fram... Sms på sms är ju något som talar för sig själv.

Jaha.... lägger först in komentaren här, så ni förstår vad jag snackar om. Annars finns den under förra inlägget....

Här är det *tada*:

Du en sak ska jag säga dig. Ja en god vän till mig skrev detta vi har varit vänner typ hela livet. tror du jag är så jäkla dum o sitter o skriver detta själv???nej mina vänner uttalar sig väldigt gärna själva, kom inte med några jävla hot till mig, den funkar dessvärre inte kom på nåt bättre du säger du hållt käften hallå är du överhuvudet medveten om vad du skrivit om mig, hur kan du bara sitta och komma på så jävla mycket skit. onsan med sitt ansikte. Du människor har läst detta själva och tycker det är helt sjukt. Sen vad gäller din man ta de engång till va med honom o be honom iså fall ringa oss, försökt förstöra mellan er du kanske ska prata med jenny om mogge ringde både henne o mig. Dina barn har jag absolut ingenting emot det är barn jag faktiskt tycker om. Vad gäller mitt snyftande jag var väldigt ledsen över vad du lagt ner så jävla elaka saker om mig på flera timmar. Man blir chokad över hur en annan människa kan göra på detta viset du får vel stå för vad du gått ut med på din blogg manniskor blir faktiskt upprörda av det sen klarar dem faktiskt av själva att skriva till dig o ja hon var hemma hoss oss. så sitt inte o tyck att du blir på hoppad för då tycker jag att du ska läsa det du skrev om mig först. Hon ville inte skriva vem hon var för då hamnar vel hon med där i bloggen. ja många är på min sida i detta för det du skrev om mig är så groteskt o omoget av dig att det finns inte. Tänker du skicka vidare mina sms då drar du i gång ett helvete. Men då förstår ju verkligen folk en del. Allvar tycker dina vänner att det är bra av dig att skriva så om någon annan? En del av dem känner jag och har lite svårt att tro de om några av dem o framför allt dem som stått mig nära.Men man får tyvärr stå för att folk blir arga av sånt här som deras vänner får.sluta nu hitta på en massa skit du får bara en svart tunga...Ja bryr mig faktiskt inte mycke om dig men att du kan svart måla människor så för det är tydligen inte bara mig du gjort de med. Lycka till med ditt lalla protetekt framöver. Jag är stålt för den jag är o mina vänner med fick jag höra igår.......D



Ok, punkt ett för mig....
Jag ska förklara lite "ledtrådar" om  själva texten som avslöjar dig. Jo, fram till att du la en komentar och hävdade att du var en annan så kunde du inte stava Jennys namn. Du har stavat det Jennie, inte det rätta Jenny.
Idag skriver du med Y. Gjorde du när du la in komentaren som du påstår är någon annan. Lite skumt samman träffande, eller hur.

Punkt två...
Som Pernilla skrev, så avslöjar du dig i ditt sätt att skriva. Mängder med stavfel, punkter är sällsynta. Stora bokstäver efter punkt än mer sällsynta. Gramatiken och ord följden lyser med sin frånvaro.
Min tanke är ju då (ja, jag sjuker till sandlåde nivå nu) om det är så att du har personlighets klyvning och verkligen TROR att du är någon annan. Det kan ju förklara ert identiska sätt, eller ??
Eller om det rent av är din osynliga vän, som du bara hjälpte att skriva, eftersom osynliga vänner sällan klarar trycka på tangenterna...... *funderar*


Så, sen vad beträffar Mogge så säger jag inget om vem han ringde eller pratade med eller om VAD han sa...... Försök inte vända detta till något HAN gjort. DU försökte para ihop honom med henne, DU satt å planerade en par middag med dig, din man, han och hon. DU skaffade telefon nummret genom att ringa MIG och få det.
När det var slut mellan mig och Mogge levde jag mitt liv och han levde sitt. Jag har sagt saker om honom som jag ångrar. Han har sagt saker om mig som han ångrar.
Vi är lyckliga, vi har lämnat den hemska tiden. Vi har pratat och förstått hur du lekte med oss, hur du vände på saker å ting för att vi inte skulle bli en familj igen. Kan än idag inte förstå vad du skulle vinna på det, men någon slags glädje måste du ju haft i att göra så.

Att jag skulle lägga ner timmar på något som handlade om dig ??? Hur självgod får man va ?? Lägger inte ner en sekund på dig, om det inte är så att DU eller dina lakejer gör uttalande i min blogg. Eller det du har satt i system, att messa Jenny om mig.  Givetvis så får jag läsa eftersom Jenny gång på gång sagt åt dig att det du har att säga om eller till mig får du ta med mig. Du fortsätter ändå och då får man ju ta det som att du antingen inte förstått eller tvunget vill ta det genom henne.

Eftersom vi ändå är inne på detta med sms så ska damen i fråga polisanmäla om jag skriver ut i min blogg, det hon skickat Jenny ang mig. (har hon förklarat via sms till Jenny)
Vågar du inte stå för det du kräkt ur dig ??? Nä, för det går ju inte ihop med det du sagt till "dina vänner".

Så du tycker om mina barn ??? Ursäkta men nu får du väl landa på jorden igen !? Men som sagt. ALLT av det jag har tagit upp har jag bevis/back up på och om.
Vet hur du fungrar, du blånekar allt och skyller på någon annan. Men se du, jag kan visa/bevisa för dom som vill se.......

Gör dig själv en tjänst. Ge upp och låt mig nu vara. Jag förstår inte va du ska med mig att göra heeeela tiden. JAG messar inte folk ang dig, JAG häckar inte i din blogg, JAG tar INGEN kontakt med folk ang dig.
Det är DU som JAGAR MiG !!!! LÅT MIG VARA !!!

Tack alla mina älskade vänner för att ni stöttar. Ni om några vet hur jag svalt och svalt all skit. Ni är underbara, varenda en !!!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Tror du vet gumman... Detta gör mig både ledsen o förbannad du inte värd denna skit, som sagt gumman tragiskt att du ska bli indragen i denna skit...

Kram Gumman

2008-08-30 @ 23:27:11
Postat av: Pernill@

Ja som sagt den sista idioten är inte död än.. eller var det född ????

Kram gumman

2008-08-31 @ 18:14:18
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0