*gäsp*

Borde sova..... men det är inte så ofta vi får tid för varandra, jag och Mogge !! Vi får ta vara på dygnets alla timmar *s*

Hade en kulig dag fredags med Sabina och Jenny !!
Jenny och tjejerna kom och åt frulle med oss. Svalde bullen och kletade på lite spackel...... Stack till Höör. Shit pomfritt maj gadd !!! DIT ska jag när jag fått in lite mer pengar på kontot !!! (snål å tråkig månad)
FYND är rätta ordet !!!
Piss regnade när vi körde hem, men det var ju vi, rally brudarna. Nemas problemas !!!
Hemma så tilltog min skallebank något gryyyymt !!! Jenny å tjejerna kom igen vid 19.30. Vi snick snackade lite och sen åkte hon till sin A (mm... om HON måste koda hans namn så betyder det garanterat att jag oxå måste det)
Jag försökte alla metoder jag kunde komma på för att lindra min huvudvärk. Men d va bara sova som hjälpte.

Idag (lördag) så stack Mogge på möte vid 11 tiden. Jenny kom hit och bubblade lite onödigt vetande med mig..... onödigt för er, nödvändigt för oss ;)
Åkte till Pernilla och Tomas vid 17 tiden. Ungarna plaskade i poolen och vi vuxna utbytte fakta *s* Åt och hade det trevligt.

Hemma igen på kvällskvisten någon gång. Min häck plaserades i soffan med min kära dator när barnen somnat. Mogges vid xboxet.....

Ja...... mer bidde det inte.......

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Japp mycket trevligt utbyte av fakta !!!

Och fatta fast vi hade hundra miljoner barn fick vi prata i lugn och ro.....

Bara karlarna som störde...

2008-08-10 @ 18:07:00
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0