*gnuggar ögonen*

Åååhhh va fint väder !! Passar utmärkt, underbart väder på min UNDERBARA mormors dag !!!!
Ska gå upp nu, äta frukost och duscha. Leta fram finfina kläder till barnen i klädhögen *s* Och förmodligen kommer jag själv springa här och gapa å skrika om hur hemskt det är att inte ha några kläder. Men äh, det problemet har jag mer än gärna när det handlar om vikt nedgång ;)
Sen sk avi sätta oss i bilen, hela min mysiga familj och jag... köra till Bykrogen i Österslöv och fira min söta lilla mormor.


Tack för komentaren Yolanda, fina ord :) Dom värmde !! Du är klok, du har så himla rätt ! Jag har försökt låta henne vara. Försökt låta henne snacka sin skit och bara "skaka av mig det". Tyvärr hjälpte det inte. Hon fortsätter och fortsätter och fortsätter........
Tänkte att hon kanske kan låta mig vara om jag ger gensvar på hennes envisa försök att provocera mig. Jag har gått här och låtit henne ta så mycket energi av mig, genom att jag varit så arg inombords. Ska säga att nu, när jag släpper ut det, så lättar det i mig.
Så himla skönt att blogga. Det som annars tar upp plats i mig och lixom inte vill "ur systemet", som bara snurrar runt runt i huvudet. Det lättar, lämnar plats åt det roliga och glada istället
Men  jag känner, precis som du säger Yolanda, att det är dumt att låta henne få den uppmärksamhet hon försöker få. Men jag känner oxå att jag måste få henne att lämna mig ifred. Att vara tyst hjälpte inte..... Tyvärr får jag prova att ge henne det utrymme hon kräver för ett tag. Kanske då, kanske hon kan låta mig vara ifred !!??
Bara längtar till den dagen då jag slipper ha hennes mörka skugga hängandes över mig, när jag kan få slippa ha henne jagandes, när jag kan få känna mig "säker" igen.
Det börjar helt ärligt kännas riktigt obehagligt.
 

Så, idag vill jag slippa tänka på det där mer. Ska konsentrera mig på att umgås varenda liten droppe ur Mogge. Han åker imorgon ju :(  Fast jag ska inte sitta här och pipa... tycker det är ganska skönt att få lite egen tid.

Snart, snart åker vi till Turkiet !!! Snart ska jag vara barnledig i en vecka, sola,bada, shopa och spendera varenda kväll med Mogge på något mysigt/kuligt/party ställe.
Kanske går det vägen för Magda å Matte oxå !! Kanske kommer dom att hänga med. Åhhh... jag LÄNGTAR !!

Näpp, dax för frulle !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0