Men så ÄNTLIGEN !!

Va skönt !!!

Stå nu för att du låter mig va oxå då !!! 
Som sagt igen, så har jag inte nämnt namn, DU har själv tagit åt dig och förstått att det är dig det handlar om. Än värre om det var dina vänner som förstod att det var du !! 
Men det är klart att du ska söka tröst hos dom, stör mig inte alls. Bara du kan låta mig vara. Jag hade inte som krav på Jenny att inte umgås med dig om hon och jag skulle va vänner. Det vad DU som satte det, som sa åt henne att du inte ville umgås med henne och hon var vän med mig.
Jag är inte den som dragit in massa andra människor i detta, jag har inte bett dina vänner läsa min blogg. Jag har 15 fler besökare sedan ni upptäckte min blogg. Så det är nog endel som fått info, som inte läser denna för annat än dina intriger.
Mina inlägg är mina tankar och funderingar. Dom hamnar i min blogg. Jag ringer inte något å spyr galla över någon. Jag nämner inte namn. Jag tvingar ingen att läsa min blogg.....

Allt jag gjorde för att DU skulle börja hela denna dramatik, det var att bli vän med Jenny. Men allt detta har fört oss riktigt nära, som om vi aldrig varit ifrån varandra :)

Allt jag reagerade på var att det började ringas till folk som inte har med detta att göra. Att det skulle snackas om MIG till Jennys kille, för att du inte vill att hon ska va vän med mig. Han känner inte ens mig, vet knappt vem jag är !!

Allt jag har gjort är att skriva i min blogg, som jag gjort i månader. Mina tankar och funderingar har hamnat i denna blogg varje dag i princip. Det kommer fortsätta komma in, så ofta jag känner för det och har behov av att ventilera.

Jag och Jenny blev vänner...... det var allt illa vi gjorde. Den mängden sms med glop ord, samtalen med folk som både känner mig och som inte känner mig. Det fick mig att komma ihåg ALLT, hur du behandlat mig och andra i min omgivning.

Ser bara denna vecka som en avstickare i detta underbart sköna, lugna år och hoppas att du verkligen låter mig vara nu. Jag släpte detta dagen efter jag fått veta om samtalen å snacket om mig, du har inte gett upp än idag *suck*. Låt mig få slippa ha dig i hasorna nu. Räcker med dessa dagarna. Stå för vad du skrev. Detta är avslutat.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch va trött ja blir av att läsa allt tjabb =/.. Att du pallar! ja hade nog inte ens kommenterat så patetiska människor i min blogg haha.. Att folk inyte kan sköta sej själva istället och att de bara måste lägga sej i andras liv å relationer SUCK! Kram =)

2008-08-09 @ 15:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0