Men snälla lilla du....

"ska gå vidare med detta"
Vem är det som eldar upp å inte ger sig........
Jag skiter i dig, jag har inte gjort mer än yttrat mig på MIN blogg, utan att säga vem jag skriver om. Att du sen förstår att det är DIG det handlar om är ju något som du kanske ska fundera över.
Ingen tvingar dig att läsa, jag skriver om mina tankar utan att nämna å måla ut NÅGON. Det är DU som gör det själv genom att blanda in både folk jag känner och inte känner.

Vill du fortsätta älta att jag är vän med Jenny så gör det. Upp til dig...... Gå du vidare med vad du vill. Jag bryr mig inte om dina små utspel.

Men ett tips, akta tungan.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mia, va ska detta göra dig för gott? Nu är det så här att mina vänner som jag tycker väldigt mycket om, vill jag påpeka, har talat om för mig angående din blogg. Att man kan sitta och skriva på det viset som du har gjort är sorgligt, inte minst för din egen del. Ja, jag har uttalat mig om dig, men det står jag för och anser förstås inte att man då skriver hur mycket som helst, tex att en människa är ond och sticker kniven i ryggen på folk(?). och för det andra: ja, jag söker tröst hos mina vänner som har reagerat väldigt starkt på detta, men jag är mänsklig. Sen vad gäller Jenny så var hon en väldigt fin vänt ill mig förut. Du tjänar verkligen inte på detta. Det är rena lögner, mycket av det (skulle kunna dementera, men det skulle ta för lång tid). Hot i stil med "akta tungan", känns mest som rena småbarnsfasoner. Jag kan inte påverka vad du skriver i din blogg, men vill på detta sättet avsluta från min sida och folk kan sedan få sin egen uppfattning ang vad du är kapabel att skriva på din blogg.

2008-08-08 @ 14:21:17
Postat av: Sabina

Hmmm vilken pajkastning detta har blivit....

Varför kan inte var o en sköta sitt o inte gå ner på sån nivå så även barnen blir indragna och alla vi läsare som läser denna blogg!!!! Vaddå skaffa oss ett liv??? Så har man inget liv o som det nästan låter inte tar hand om våra barn för vi läser denna blogg?!?! Kan inte förstå att det som va mellan tre människor är nu mellan hur många som helst? Vad har vi läsare för anledning att bli på hoppade och hur vet ni om vi mår dåligt eller ej??? Om detta ska få ett slut får väl var o en respektera varann oär detta med bloggande så hemskt så läs inte kommentera inte och framförallt blanda inte in alla andra.... I det handlandet visar man ju bara vem som inte har ett liv så som personen som kommentera alla andra skaffa du dig ett liv och ta hand om dina barn...Sorry Mia men du känner mig o jag hatar skitsnack men detta har ju verkligen gått förlångt brukar inte lägga mig i men nu va jag bara tvungen Gumman detta e ju sjukt... kram Gumman och fortsätt med ditt bloggande för I love it...

2008-08-08 @ 18:10:04
Postat av: Pernill@

Om du slutar blogga blir jag mordlysten !!!!!!

Keep up the good work...

Det är så att en blogg är en subjektiv sak.

Du eller jag skriver om VÅR verklighet.

Om någon beter sig som skit mot oss skriver vi det.

Vi har ingen skyldighet att dra den andras version.

Det är min bloggarens version som gäller.

Om den andra vill komma till tals är det bara att börja blogga själv.....

Du har aldrig skrivit vem det handlar om men med tanke på vad man vet från hur många andra håll som helst var det inte svårt att räkna ut...

You go girl !!!!!

2008-08-08 @ 18:41:42
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Janni

Ja du, tycker mig känna igen denna sorts människa...alltså inte personen utan ang en som jag hade i mitt umgänge tidigare...

2008-08-08 @ 19:08:13
Postat av: Pernill@

Hi Hi vi hade just ett samtal om detta Janni !!! Jag och Mis.. Hur lika dessa personer är...

Farliga människor...

2008-08-08 @ 19:32:13
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hm...

Jag vet inte VAD detta handlar om längre??

Pajkastning var ett bra ord....

Jag vet vad det HANDLADE om från början...

Två vänner som fann tebax.... Det var visst inte så uppskattat av vissa...

Hoppas å tycker att detta blir nerlagt nu...

2008-08-09 @ 16:05:11
URL: http://jennyahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0