Moffla Våffla !!!

Min älskade, kära, söta Mogge har bakat våfflor ikväll !! 33 st blev det... till 5 pers *haha* Men det SKULLE gå åt sa han, han var svin sugen hette det....
25 våfflor ligger å trängs i kylen nu !!!
Måste varit så att hans glada gulliga humör försvann med våffelbaket. Nu är han bara allmänt irriterad och sur :( Men det kanske är så att han nu, när han för första gången i sitt liv stått i fett, ångor, klet och värme i en timme upptäckt att man inte är så kär vänlig ;) Det jag gör varje dag efter en hel dags jobb och fått flocken ihop vallad !!
Lite kvinnogöra kan få en man till oanade nivåer........

Idag har varit en piss dag rent ut sagt !! INGET har gått som JAG vill att det ska gå. Bilen startade inte i morse, ovanligt !! Ringdemin mor... hon skickade KIM !!!??? ÅÅhhhhhhh vilken MISS !!! Jag va RIKTIGT lack efter nästan 1 timmes väntan.... men JAG bet ihop, var trevlig och pratade lungt.......
Hjälpte INTE. Gnällkärringen i honom hade bestämt sig för att titta fram.........
ÅÅhhhhhh, jäkla smörbörje.............

Har fixat allt för att måla mitt sovrum nu, maskerat, städat, plockat fram roller set...

Glömde publicera igår *haha* Så detta är INTE dagens händelser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0