Myror och grodor i sängen !!

Usch.... Mickan har haft myror i min säng inatt...... eller iaf drömt att hon hade. Bytte säng till Isaccs bäddsoffa, gick bra i 10 min, sen fylldes den av grodor *haha*
La över henne till Isaccs säng, fotänden. Där var det tydligen fritt från småkryp ;) Så 2,5 timmars sömn fick jag ihop iaf  !!

Hemma från jobbet, finns inte en chans att hon skulle klara en dag på dagis. Inte att jag skulle klara en dag på jobbet heller...

Väntar på att Jenny ska komma. Vi ska dricka kaffe och garva åt "dramatiken" .
Stackaren, ett ex som inte slutar förstöra och jagar henne på  telefon hela tiden. Å nu, ett psyko till som ringer och messar alla tiden på dygnet. Trotts att hon gång på gång ber personen ge upp, lägga av, låta henne få en lugn stund.
Nä, herregud !! Men det ger ju oss något att skratta åt iaf ;)

Nähä, nu kom hon. Let the fun begin *haha*

Kommentarer
Postat av: jenny

ja herregud! har faktiskt stängt av meddelande signalen! Blir minst sagt trakasserad!

Ge upp!!

tack för kaffet å sällskapet!

2008-08-05 @ 18:31:35
URL: http://jennyahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0