Njuter du ??

Lyssna...... å du, det går att byta låt !! Tipsa mig gärna om vlika jag missat !! ;)

En lite sådär ehh....... ja, sån dag som man gjort massor på men känns som ingenting !! Gick upp tidigt som tusan, men det känns som nyss.... hmmm....

Innan Jenny kom så tänkte jag duscha. Blev inte så. Madrassen jag spolade av var ju kvar !! Flööödi och räli gick vi ut till bilen för att starta upp med start kablar. Vi lyckades inte.
Jag haffade sop..., ja inte var det gubbar så, sop pojkarna. Dom va sämre på det där än mig och Jenny.
Ringde Conny som kom på en gång. Inte heller han fick liv i bilen..... konstaterade att batteriet är helt slut. Går inte att ladda upp med start kablar ens *suck*
Fixade sig med annan bil tillslut och Jennys bil lämnades på verkstad. Blir dyr historia det där.......

Åkte hem å käkade frukost. Körde Jenny till Åhus. Hem........

Ringde faster Nilla. Åkte till faster Nilla och Martin :) Alltid lika kul och avslappnat där ! Älskar männskor som tar folk för vad dom är, slappnar av själva och har roligt.

Hemma igen så var det middag som gällde.
Äta, plocka ur ren disk, plocka i disken från middagen.

Mogge kom :)

Baka kladdkaka..........
Äta kladdkaka med en hel hög barn och deras kompisar.

Slöat, slappat och tagit det relativt lugnt.

Sabina och barn kommer imorgon. Jennny och A med barn ??? Ska hämta hit singstar och köpa en bag in box Tania. Sen kan vi släppa loss på riktigt !!! En platta öl lär det oxå bli.
Kräftor och tillbehör, räkor ?? Mmmmm...... ska bli gott och kul !!

Nähä, Isacc ska ha datorn så jag får återkomma !!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mm.....ät några kräftor för mig med! L

2008-08-15 @ 15:17:57
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0