Nominerad x 2 !!


Tackar tackar !!
Det var ju några dagar sedan men för mig så tar det lite tid att lära sig nymodigheter !!

Det är Pernilla och Janni som har nominerat mig. Tack snälla ni för att ni sitter å garvar åt mitt eländiga liv ;)
Mycket tacksam och mallig för att ha blivit nominerad av 2 pers :D
 
Ja, jag läste på Jannis sida om att hon inte hade 7 pers att nominera.... men asså... jag hittar inte vart det står att man ska nominera 7 st !?? Jag VET Pernilla, jag ÄR trög...... FÖRKLARA !!

Jag nominerar (trummvirvel) *tada*

Sara, min älskling !!!
För att hennes blogg strålar som en sol, precis som hon själv !! Allt kommer från hjärtat !!

Sabina, snällheten själv.
För att hon alltid kodar sin blogg ENDAST till den gränsen så att jag oxå fattar och hänger med.... Mia vill hänga med *s*

Jenny (Ahl), min "syster", ser ut som mig med annan hårfärg och som är lite mer bantad... * beskrivnikng gjord av  Oliver, Sabinas son när han skulle berätta hur man såg att jag och Jenny var systrar......
För att jag nämns NÄSTAN varje gång.
För att vi ringer å säger till varandra INNAN vi skriver, vad vi ska skriva om *haha*

Lina min andra jag i Munkedal.
För att hon är BÄST på att kläcka ur sig saker man själv inte ens vågar tänka !!

Jenny (Öster) min släkt i släkt ;)
För att hon är tillbaka i bloggträsket !! För att alla ska titta på hennes FINA bröllops bilder ;)

Emma för att hon skriver vad hon känner, tycker och tänker !! Och hon tänker som mig, som man SKA om massor och mycket....... BRA !! Ja, och för att Clara är bedorande söt och behöver ses.......

Kommentarer
Postat av: Jenny

=D! Men oj vad är nu detta??? Gulligt av dej att ja får va me =) hihi!

2008-08-23 @ 00:30:51
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0