Penta mig ??

Sådär vrålsnyggt som Sara har gjort ???
Nä, Evelina *haha* Det var INTE det som min twisted sister bilden var en hint om*haha*

Köpa kattlåda idag *pust* Liten kise blev inlåst med mig i mitt sovrum när Mogge stack till jobbet...... kiss på mitt täcke. Behöver öka lådantalet.......

Nähä. Igång med xbox till Isacc, duscha, äta och sen är det jag som är fit fot shoping !! Du Sabbe, vi kör på din idee idag ;) Ring efter middag, jag är sten klar och redo att köra då !!

Puss på stunden........

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Shoppa nu inte för mycket...

Detmåste finnas grejer kvar till oss andra med...

När vi nu väl kan ta oss i kragen och ta oss dit...

2008-08-15 @ 13:44:32
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Evelina

Va vad det för hint då? Jag fattar ingenting.. Ska du avslöja då?

2008-08-16 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0