Snabbt och lätt !!

För jag ska hämta Oliver om 30 min.....

Väntar på Mogge som ska komma hem och packa sina saker och sen vara iväg en vecka :( Usch, inte så kul, längtar ju ihjäl mig efter honom :(
Hoppas han inte kommer hem när jag är iväg och hämtar Oliver !!!!! Nä, då får han vänta !!

Har varit lite ÖVERALLT idag känns det som !
Åkte till Vinslöv och hämtade Mickan, Isacc och Knodd hos mormor, bilen hos Linda och Matte (var ju ute igår) och Oliver hos Sabina !!
In till stan och träffade upp Anna vid Jet och tog Alex. Bort till MAXI och tog ut pengar, vidare till Tivoliparken för att roa barnen en stund.... usch,va  varmt !!
Efteråt till MAX och käkade, till turk affären och inhandlade cigg. Behövdes, stressig dag !!
Åkte å lämnade Alex, åkte till Hammar och lämnade Oliver. Hem..... slappat och NU ska jag köra å HÄMTA Oliver *pust*



Haj å ivaj på stunden !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0