Söndag som en söndag ska va......

Sitter och myser med Mogge i soffan och lyssnar på hångel musik !! Allt som saknas är hånglandet.... attans, han gillar inte hångla *suck*  Får väl göra sådär, som små tjejerna gör när som ska "öva" eller prova på... Hångla med min egen hand. Fattar inte d där, hur fasen kan man få det till något som liknar att hångla ?? Vilket fult ord !! Hångla......
Aja, så får det bli iaf. Ska bara blogga klart först ;)

Uppe med tuppen, Oliver hade ju match.
Samlades på vilan 9.00, körde till Önneköp och insåg att matchen började 11.00..... 1,5 timme att slå ihjäl.
Jag och Oliver körde upp i byn och raggade tag på ett fik. Å hjälp va billigt och gott !!!
Laget fikade... Oliver slog på stort. Prinsess bakelse och Pucko.
Vi slutade räkna när dom låg över med 10-1. Duktiga killar. Älskar verkligen mitt liv som fotbollsmamma !! Jag har längtat hela sommaren efter matcherna, spänningen och att få se killarna växa i laget.
Synd bara att dom inte är fler laget. Någon som är redo att offra 2 vardags kvällar i veckan och en förmiddag på helgen åt sin son/dotter född -99 ?????? Vi behöver fler till laget !! Kom igen... dom är GRYMMA !!

Åkte hem, åt middag och körde in till Andys.... Lite kotto, som Mickan säger.....

                 


Blev Willys hemma efter Andys och sen hem och käka kvällsmat....

Ja, å ny myser vi till hångelmusik, utan att hånglas som sagt......


Kommentarer
Postat av: Sara

Finns det tid över för mig någon dag?? L

2008-08-25 @ 01:04:46
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0