Till Sussane

Uppenbaligen har du inte läst min blogg nått vidare...... Jag bloggar om mina barn VARJE DAG:
Du har ingen aning Susanne, om vad detta handlar om. Å sen är det ju kul att utan kodade bokstäver eller nämnda namn på något sätt så kan du ändå lista ut vem det handlar om........ Måste ju betyda en del, eller hur.
Nä hon/dom beter sig på detta viset, ringer till människor som inte ens känner mig och snackar skit om mig så är måttet rågat. Dom nämner mitt namn, drar mig i skiten, enbart för att jag och Jenny blivit sams. Jag nämner inga namn, men DET gör hon.
När det skckas sms till Jenny som förnedrar mina barn och mig. Rings till folk ang MIG. Enmabrt för att jag och Jenny hittat tillbaka till varandra så blir jag förbannad.
JAG drog inte in MIG i detta. Det var deras egen förtjänst, när dom lyfte luren å började ringa runt !!!
Inte en bokstav eller något namn nämnt hos mig i min blogg. Jag har enbart skrevit om hur jag kännt om detta. Anser inte det vara något fel, Jag ringer INTE runt till folk å försöker få "stöd" i detta. Har fått höra att hon ringt runt till ett flertal och snackat om MIG åter igen.
Allt JAG blev förbannad över var när det började ringas till folk som inte känner mig, för att "vinna mark".

Som sagt. Jag har inte nämnt några namn, DET har HION. Nä, skriver inte i en blogg. Hon RINGER och skickar SMS dygnet runt till folk. Där hon baktalar både mig och mina barn.
Och Susanne, du har INGEN aning om vad hon pysslat med i detta. Ingen aning. Lägg ner och ta reda på fakkta ang vad hon vräkt ur sig till folk om du ska ska fortsätta med denna härvan.

Jag har läst alla mess, och det är MÅNGA ! En dag var det över 40 sms !!! Jag har fått veta vad hon ringer till folk och säger. Och ALLT detta, enbart för att jag och Jenny är vänner !!!
Jag har inte öppnat min käft om henne på över ett år. Hört vad folk berttat om hur hon sitter å pratar illa om mig. Men struntat i det. För Susanne, du kan nog inte påstå att hon är så mild i munnen om andra. DÅ nämns det namn, det har INTE jag gjort.

Säger det bara det, tänk på vad du säger innan du fått veta HELA sanningen. Allt finns kvar, allt kan läsas igen. Folk kan berätta vad hon gått och sagt, dom minns, jag minns. Men du får sällan höra saken från mer än ett håll.
Skulle vara kul att höra din åsikt när du fått läsa och höra allt det JAG fått se och höra. ALLT enbart för att jag och Jenny blev vänner igen........ Ett sådant liv, ett sådant terror för att två som varit vänner i MÅNGA år, lägger gammal skit bakom sig och hittar varandra igen.
Varför ska hon få bete sig såhär ?? Ringa runt och yla... Jag, jag håller detta för mig själv. JAG är stark. Behöver inte få andras medhåll. JAG står för vad jag tycker och känner, UTAN att andra ska baktala HENNE !! Du är ANDRA personen i rad nu som direkt ger sig på MIG. Hon har inte gjort en antydan, mer än skickar till Jenny ÄNNU om mig !!
Men jag kanske oxå ska börja skicka folk på henne ?? Sjunka till samma nivå ??
Nä, jag håller mig till vad detta handlade om från början. INNAN ni började ge er på MIG !! Jag och Jenny blev vänner och DET tål inte hon.
JAG håller detta till mig, enbart mig. Men HON skickar andra till att ta kontakt med och om mig. Vi kan ju kolla runt bland gemensamma bekanta till å börja med. VEM av oss är det som suttit å matat dom med skitsnack om mig ??


Nä, fler som vill ge sig in i något och visa att dom förstått att det är "hon" ??? Konstigt att det kan bli så närman inte ens nämnt personens första bokstav !?

Så Susanne, du som ger dig på mig utan att veta vad detta handlar om, hur mycket tror du att jag lägger bakom dina fördömmande ord ?? Inte ett dugg, du tar ställning i något som du inte har den blekaste aning om.
Kom igen när du fått se, veta och hört det jag har svart på vitt. Hennes egna ord, om mig och mina barn.

Ja, detta är väl inte över än antar jag. Hon har väl fler i raden som ska ge sig in i leken. Lite synd bara att man inte först tänker efter och förstår att allt detta livet enbart är en följd av att jag och Jenny är vänner.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ojoj..här händer det bara mer och mer!!! Men det e bra att du står på dig! Alla involverade som har sett och hört allt "live" vet att du har rätt!

2008-08-08 @ 11:52:40
Postat av: Pernill@

Japp !!!!!! Håller med dig alltid.

Du har varit så tydlig och noga med att inte baktala någon och inga namn nämns.

Men den som tar åt sig....

Föressten är det mig du menar :-)

Vänta... jag ska bara skicka 34 sms till dig....

2008-08-08 @ 18:37:54
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0