Utmanad !!

Blev utmanad av Pernilla. Tack vännen för att du tvingar mig lägga ut underligheter om mig själv... nu kommer mina läsare inte våga gå in på min sida mer *haha*

Nu ska jag berätta 5-7 underliga saker om mig själv... herregud, jag är så underlig att jag förmodligen inte har en aning om vad jag gör som ÄR underligt....
Men kör på... jag försöker !!
 1. När jag är förkyld och ska "torka" näsan med handen. Du vet, drar handen under ifrån och upp, så man får grisnäsa. Då MÅSTE jag trycka näsan neråt, mot överläppen 3 ggr i rad.

2. Jag viker om ALL tvätt om någon annan viker åt mig.

3. Jag har källar fobi. Jag fixar INTE källare... inred som oinred.

4. Jag tänder på Mogge !!!!!!! *hihi*

5. Jag HATAR fötter !!! Ååhhh vidriga, fula kroppsdel !! Klarar INTE av om någon så mycket som nuddar vid mig med lilltån. Då måste jag GENAST torka av det stället.
 
6. Jag är GRYMT mörkrädd !! Jag har MÅNGA och LÅNGA ritualer för mig när det jobbiga momentet om kvällarna kommer, att släcka alla lampor och gå i mörker !! Måste hoppa från dörrhålet upp till min säng, annars tar mina monster under sängen mina fötter. Måste ha ALLA kroppsdela UNDER täcket, huvudet är ett undantag. Har jag inte det så kommer någon och hugger av den kroppsdelen. Hmm... vilket oftast är en fot. Så va gnäller jag om !? Vill ju inte ha fötter nära mig så, jag borde ligga med fötterna utanför hela nätterna *s*

7. Har det mycket jobbigt med trappor som är öppna lixom. Förstår ?? Fotsteget är helt, plant. Men sen är det öppet mellan trappstegen sådär..... Under VARJE sådan trappa bor det oxå monster. Jäkla parasiter !! Dom finns ju överallt !! Där tar dom oxå mina fötter.... undra om det är så att dom TÄNDER på fötter ?? Börjar misstänka det lite smått.....

Jisses... kunde nog byggt denna listan hur lång som helst !!! Jag har insett, jag är en störd person !!!!

Jag utmanar:

Zandra

Sofia

Sara

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Japp helstörd !!!

Vi är i samma liga verkar det som...

2008-08-25 @ 18:26:47
URL: http://minimi05.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0