Varför ??

Varför kan jag inte bara låta bli att irritera mig ?? Varför kan jag inte bara låta min energi gå till annat ??
Varför ska hon får genomsyra min vardag IGEN med sitt sjuka sätt att bete sig på ?? Det har varit ett skönt år, ett underbart år av lugn och ro. Ingen som har skapat intriger, ingen som har vänt människor mot varandra.
Mogge och jag har förstått och förundrat oss över hur hon lyckades skapa så mycket kyla mellan honom och mig. En riktigt listig spindel som sakta sakta vaggar in sina byten i falsk trygghet. Suger ur näringen och kastar det tomma skalet åt gamarna !!
Vidrig vidrig vidrig........
Låt mig, snälla, slippa denna människa nu. Tyvärr finns det alltid någon där ute, som vaggas in i den där tron om att hon vill väl, att hon bryr sig om en och att hon är en vän.
Jag var dum nog en gång. Ställde upp till 1000 !! Rände på sjukhus, fixade möhippa, stöttade och hjälpte. Fixade barnvakt och hjälpte renovera hus, även om VI själva hade ett eget som behövde renoveras.
Men jag TÅL inte när man mobbar ut en person, när man ger sig på någon som inte gjort något illa. När man maniskt i flera år stöter ut en å samma människa hela hela hela tiden.
Å är man inte på "hennes" sida i ALLT så kommer döds stöten.
Hade inte varit så irriterad och förbannad på att hon börjat dra igång detta igen, om det inte var så att hon nästan lyckades få mig och Mogge isär, för alltid !! Men hon lyckades varken med mig och Mogge eller mig och Jenny. Inte heller med Helena och Jenny.
Får se hur många andra hon får med sig denna gången när hon drar fram. Någon får hon alltid på kroken, ett tag iaf. Sen upptäcker dom oxå ;)


Såja....... bubblat ur mig lite och hoppas slippa tänka så mycket på det idag.

Väntar på Zandra, sen ska jag och barnen till Mogges lägenhet och fixa. Sen ner till Jenny :) Fixa å dona på barnens rum tänkte jag ;)

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Åhhhh MORRRRRRRRR!

Spy ur dig bara !!!!!!

2008-08-06 @ 18:32:05
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0