Å så resten

Flisan klipptes oxå:) Hon ville ha av en hel del..


Cornelia slängde en kamera i ansiktet på mamman för tidigt på dagen. Mamman bli ILLSK då.. (nej, hon fick ingen lusing även om det ser ut som att jag laddar för en sådan)


Åkte till min mormor och bjöd på lussebullarna som bakades igår. Lämnade 3 middagar, chili con carne och ris, till söta mormor oxå. Så slipper hon laga mat själv varje dag. Inte för att hon äter dom 3 dagar i rad, men en denna, en nästa osv. Hon blir så glad för så lite :) Kul att man kan glädja henne med något, hon som varit min stora glädje i hela mitt liv !



Efter mormor så åkte vi till Sommarlust och kollade in "utförsäljningen av prylar" som det skylltats så mycket om. Åhhh vilket skit dom sålde där... Såg ut som om dom varot på EKO:- och köpt upp 10 kronors marknaden, sen laggt på en 5:a upp till 10:a på allt.....
Pissemög.....
Klockan blev lite för mycket och jag märkte att åka hem å göra middag skulle inte hinnas med.. Då är man glad att MAX finns :)
å att Tummen kommer dit och håller en sällskap :)


På MAX så började febern pumpa i mig... kände hur det steg från grad till grad känndes det som :(

Hämtade barn på skolan och sen hem.
Cornelia köpte en blondering, eller slingor på ÖB. Den slängde vi i snabbat, innan jag slängde mig i sängen.

Liiite ljusare blev det, men inte så hysterinskt...

Ja, hon klipptes oxå igår.Inte så glad över resultatet dock...  För kort tyckte hon. Lagom tycker jag.

Resten av kvällen har jag legat i sängen, enbart fixat mat, torkat rumpor och duschat barnen som står på "schemat" över duschning idag.
Jag är sjuk, jag ska vila, jag vill INTE hamna på sjukhuset med nära döden upplevelser som jag gjorde i februari. Jag är LIVRÄDD för att bli så sjuk igen !!

Men som sagt, detta är resten av kvällen, dokomenterad av Flisan..... (när katten är borta så dansar råttorna på bordet)





(Nä, dammsugaren har inte stått där hela tiden. Jag har dammsugat IGEN )

Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hmm, för att bo tvärs över vägen till varandra tycker jag inte vi träffas så ofta :p Kanske ska försöka ringa när kaffet är klart lite oftare, haha

2008-12-04 @ 09:42:04
Postat av: Miian

hehe söte ungarna ;)

Hoppas du mår bättre idag.

Förresten vilket göra Micka kommer ha den dagen hon börjar plocka sina bryn,jisses vilka ögon,sötnosen!

2008-12-04 @ 11:01:14
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Yiyah

Du har fått en utmärkelse av mig!

2008-12-04 @ 14:03:50
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilka snyggingar! Fina som attan! Tjejerna blev mycket snyggare i den längden! Mycket bra!!!

2008-12-04 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0