Börjes bananlåda !!!

Är den svordom jag använder framför barnen (kanske inte bara den då).
Just nu så är jag fullkomligt över frustrerad !!!
Börjes bananlåda är en bra svordom när man slagit en tå, eller tappade den nytända ciggen i en vattenpöl...... Ja, ni fattar.
Jag behöver nu ett förbannat mycket mer kraftfullt svärord som är barnanpassat !!

Saaaaatin heeelg jäääääser på en kuuuurs i fittja........ ?? Inte för att den fyller någon funktion mer än början på många riktigt bra svordomar.
Nä, så himla kass..

Jag får bita mig i tungan och nicka å le fint !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjenare snäckan!

Hoppas allt är kanon med dig o barnen! Hälsa din mamma förresten.

Hahaha! Alltså du är ju för go´! Jag viker mig dubbel full i skratt ofta när jag läser din blogg, du är superrolig! :-) Fundera allvarligt på att sälja delar av din blogg som krönika till en tidning, för du är asbra på att skriva :-)

Jag får samma kommentar av vissa kollegor ang mina sms. Saken är den att jag bara skriver vad jag tycker o tänker rakt från hjärtat, tydligen blir det roligt i andras ögon o öron.

Liksom jag tycker med din blogg, skoj skoj :-)

Det där med svordomarna borde jag prova, min dotter har redan lärt sig hela fula ramsan, ehmm.

Ha det gött, vi höres!

Kramkram!

2008-12-02 @ 00:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0