Dagens

Lugn och skön morgon.
Mogge har ju frivecka så dom små barnen stannar hemma med honom om dagarna. Mycket märkbart på tiden på morgonen. Jag SATT NER och drack mitt kaffe imorse... Å så slappa jag asa med mig kaffemuggen ut i bilen med ju :)

Körde till jobbet. Inte mycket spännande hände där..

Hämtade barn på skolan, körde hem.

Tagit hål i öronen på några av barnen. Började med att jag skulle ta på mig, men hålen jag hade var ju fortfarande dugliga :) Så jag pregade in örhängen istället... Nu ska jag köpa nya snygga på fredag, så något kul händer med min åldrande kropp !!

Jag ser så gammal ut !! Påsar under ögonen och sådana där sparvfötter eller va det heter i sidan av ögat !!
Jag vill inte slappa ihop såhär.....
Plastik kirurgi, tack för att det existerar !!!
Jag var ständigt på smällen närjag var ung å snygg, jag kan inte förfalla än !!

Å genomskinligt vit och självlysande som jag är nu i vintertid så tänkte jag slänga mig i solariumet (solariet ?) imorgon innan jobbet. Ska köpa en plastduk till Ture (inte Sture som jag skrev några inlägg tebax, då jag köpte dynor åt honom) vid 8 tiden som ska lämnas hos mormor. Hon bor ju över sunlux så det får bli 5 min i kärringa grillen. För mer än 5 min och jag ser ut  som en kräfta !
Ja jag veeeeet att man får rynkor av att sola. Men jag utrotar finnar med det oxå och DET är nödvändigt nu !

Jag är duktig med mitt "hålla igen" tycker jag :) Ska bara börja dricka mer, eller överhuvudtaget, dricka vatten. Kissekass på det......

Ja... å sen har det inte hänt mer idag. Inte ett skit...



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag tycker absolut att du ska dricka mer SPRIT !!!!

Vaknade du i morse ???

2008-12-16 @ 07:49:59
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0