fiiiina gungningar

shit vilket ord jag fick till !? Gungningar.....
Aja, läs detta med en lite sluddrade inslag...

Hur som haver aå skapade just JAG , me, moia (eller hur det nu stavas) ett helt nytt taletsätt. Ett talesätt för oss snuskhumrar som ine alltid orkar ta den fräscha vägen !!!

Jag känner nu att jag talar till stora delar av folket då jag skapat talesättet:
Bättre luka apa i armhålan än fisk i musen !
Eller någon sådant, för jag är på lyset å minnet has left the building !!
Fast apa, fisk och  mus va med........ ett helt jävla zoo !!

Nu tar jag mitt zoo och min loppcirkus och beger oss till sovrummet där Kingkong väntar , iklädd klädnypa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahahaha! Duär ju ite riktigt vettig ;) hahahaha! Mia då =)!

2008-12-20 @ 14:23:40
URL: http://jennssy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0