Gillar skarpt !!

Pernilla, du är så duktig !!

Kolla in dessa då:


Jag ÄLSKAR smycken som inte är så blingblingiga. Som man kan ha till vardags, till en "kökshanduksrutig" skjorta och se enkel ut, men endå lite mer piff på dit..... Någon som hänger med på vad jag menar ??
Räkna med att jag ska ha, både som "ge bort presenter" till några utvalda och till mig själv.
Ja, vill någon av er beställa ?? Kika in här (billigt är det med)  Minimi design Nu är det länkat till dessa smycken. Men det går ju att klicka sig till de andra med, för det finns fler snygga saker :)

Jag vet 3 tjejer som ska få :) Deras namn ska stå, sen ska mina barn, som avgudar dessa tjejer, få säga 3 saker om tjejerna (typ snäll, snygg osv). Kan det bli mer personligt ???

Ja... va tvungen att visa upp dessa :) Duktiga duktiga Pernilla :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh du gulliga människa..

Puss hjärtat :-D

Kommer du på söndag ?

2008-12-05 @ 15:19:46
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Lina

Åh, vad fina de är!

2008-12-06 @ 10:13:24
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0