Här ska bakas här ska fixas...

Shit va jag känner mig huslig idag !!
Nu ska jag googla knäck recept. När barnen vaknar (ja, hemma med sjuka barn) så ska det bakas. Lussebullar och kanelbullar tror jag det blir. Kanske att vi kör på med frallebullar när vi ändå är på gång ???
Får se hur roliga ungarna är när dom vaknar. Det kanske blir 3 sängliggade barn och en mamma och en Isacc som bakar ??


Nä, nu ska knäcken googlas !!

Åh, jag måste ju bara berätta. Min finaste Mogge gjorde kaffe åt mig innan han åkte i morse. Han sa ingen om det men jag vaknade till doften av nybryggt kaffe :)
Det är kärlek !!!
Behöver jag säga att jag har den finaste underbaraste mannen i hela världen ???

JAG ÄLSKAR DIG MOGGE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0