Julbord

Årets julbord med jobbet är avklarat. Vannaröds slott, gott :) Nu var det Mogges tur att ligga i feber, så han fick snällt stanna hemma. Mysig och trevlig kväll.
Men nästa år tänker jag ta på mig att ha det hemma hos mig. Här var ju fullt av andra företag/familjer, blir så stimmigt. Å så sitter man vid ett långbord och får inte chans att träffa alla. Nä, mycket trevligare med bara oss från jobbet och våra familjer i hemma miljö, men mer chans att umgås :)
Jag hade julfesten hemma för 6 eller 7 år sedan. Mycket roligare, mer ös ;)

Jaha, ska jag gnälla lite idag oxå ?
Men så är det sådant där jag vill gnälla om, sånt man inte får ta upp i en blogg. Å jag tänker inte göra det heller... Bara konstatera att jag gör bra val här i livet även om jag råkar göra det mindre bra först. Fast å andra sidan lär jag mig av mina misstag, det finns det en del som inte gör ;)
Ja, inte någon som fattade något av detta *s* Det gör inget, jag gör ;) Min blogg...

Å vet ni... mitt liv är piss tråkigt. Piss tråkigt !!! Jag vill ha kul, mer kul, fart och fläkt....... inte tristess. En veckas sjukdom och sängliggande kan få en riktigt uttråkad. Men nya tag nu, spänning och upplevelser ska jagas och utforskas *s* (jag är fan en poet innerst inne)

När jag är låg så tröstshopar jag..... jag är låg.... *www.hm.se*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0