Sex så det står härliga till !!!!

Ja, inte här hemma då....
Men i "Sex and the city" filmen..... Jag har aldrig följt serien. Å när jag inte kunde somna igår, så slängde jag igång den filmen.
Åååhååå va naket det var där.... å juckande !!!
Pratade med min Mogge innan och informerade honom om min nya upptäkt. Man får till å med se en snopp !! Mogge är som oss tjejer, eller lite mer exalterad än oss tjejer får jag nog erkänna, när en snopp visas på film eller tv. Så kommer han hem ikväll så ska vi se Sex and the city, jag ska sitta å kolla hans reaktioner och han kommer sitta ill röd om kinderna och säga
- Mäaheee naäeee hihihihi. Varje gång det juckas och visas kön å tuttar. Skit kul !!! Han vrider sig i soffan/sängen av pinsamhet och har ett leende från öra till öra, men ögonen släpper inte rutan ;)

Hehe, han är sötast på denna jord :) Så otroligt perfekt med alla sina fel och brister, min Mogge :)


Kommentarer
Postat av: Emma

din blogg är så himla rolig att läsa! keep up the good work! god jul till dig och mogge och alla kottarna!

2008-12-11 @ 12:55:35
URL: http://gravidaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0