Stress

Åhhh vilken stress....

Dagen har gått i ETT !!
Fick tag på Wii idag :) Ska bli så kul att titta på ungarna när dom inser vad som finns i paketen :).

Isacc har varit hemsk att köpa till i år. Frågar man honom vad han vill ha så säger han
- Jag vill nog inte ha något, jag har redan allt jag vill ha...
- Men Isacc, vill du inte ha några julklappar ??
- Jo, men köp det du vill, för jag blir glad när jag vet att du har köpt det till mig.
- Du är så söt och snäll gubben, men någon liiiiten sak måste det ju finnas ?
- Nä, om du inte hittar något så hjälper jag Micka att öppna hennes istället !!

Makalös !! I månader har jag frågat.
Dom stora barnens farmor frågade för någon vecka sedan. Hon fick oxå svaret "Jag önskar mig inget, jag har allt jag vill ha"
Ett sådant barn som alla föräldrar önskar sig..... SÅ SVÅRT !! Om han har allt han vil ha, så köper jag förmodligen något han inte vill ha ? Det sätter sådan press på en !
Han har inte ens klämt på klapparna, det har alla andra, klämt kännt och gissat.....
Charmigt och fint av honom, men grym press på mammlan som vill göra lilla prinsen glad !!

När han fyllde år var det samma sak, men då kunde han ändå tänka sig att önska några kalenbullar !!

Nu ska jag försöka få vår lilla nattgäst i säng... hon inte alls pigg på att sova !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0