ÄNTLIGEN !!!!!

Nu ÄNTLIGEN har jag fått klarhet i något jag undrat över i hela mitt liv !!! Jag VET nu, tack vare Mogge, vad en skunk är !!!! Jo, hör och häpna !!! Lyssna på denna................ (en förklaring till barnen som undrade vad det var)
- En skunk barnen, en sådan som FISER MED RUMPAN SÅ DET LUKTAR !!!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaa !!! Å i och med detta så är det bekräftat !!!! Mogge är en skunk !!!



Mmm..... batteriet slut på datorn och mina ögon ä fulla med grus....... John Blund har varit här ;)

Natti, berättar med om vår dag på Ölands djurpark senare :)

Å Sara, har en liten present till dig med hem ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskling! Saknar dig så jag håller på att dö!! Vill ha dig här NUUUUUUUU!!!!!!

När kommer du hem??? Vi ska ju sitta i ett öltält tillsammans nu och ha kul! Varför är du borta??? AAAHHHHHHHH!!!!! Och med en skunk dessutom!!! Haha!



Inte behöver du väl köpa present till mig? Söta du!

Ja, du är och har ju alltid varit MIN UNDERBARASTE SÖTASTE MIA!!!! LOVE YOU!



2008-07-05 @ 09:31:56
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0