Hehe....

Tänker våldgästa dig Pernilla, var så säker !!! Jag var ju i Öllsjö idag !! Mongo jag som inte tänkte på det då.......

Åhh, Sara  !!! Jag hade varit det sämsta sällskap idag !! Jag har migrän, hjärnan har bestämt sig för att knacka hål på mitt skallben och titta ut en sväng.... är stensäker på det !!

Efter Tivoliparken idag, som för övrigt besöktes i mindre än en timme, så körde vi hem till Nellie. Skulle hämta pryl hyllan som hon köpt åt Flisan. Blev bjudna på middag :) Flygande Jakob !!!! HERREGUD !!! Jag hade glömt hur gott det var !! *mumma*
Glass och kaffe till efterrätt...... Inte dåligt att bli bjuden på middag så, bara rakt upp och ner !! Så himla skönt !
Myste med med bebis massor och snackade lite mellan mina huvudvärks attacker. Grym huvudvärk !!
Ungarna lekte och levde loppan :)

Körde hem och målade hyllan... tänkte att "perfekt, den kan stå ute och torka inatt". Jo, tjena !! Nu regnar det och jag har tyvärr inget annat ställe att sätta hyllan på när den ska torka !!! Bajs......

Jobba imorgon, sen hem och fixa ordning med barnens rum. Några vill byta rum, några vill möblera om och några vill måla om...... något att bita i !!
Fredag tänker jag spendera på jobbet, netto, Lidl, jysk, EKO och wallgårds. Hitta billiga kuliga detaljer till barnens rum och köpa små prov färger till kuliga detaljer på väggarna. En rosa toasits ska införskaffas..... Vill hinna med IKEA oxå, men det får nog vänta lite. Vi ska ju fixa till vårt sovrum oxå i helgen. Ta hit Mogges svarta byrå.... den BEHÖVS här !!
Jag vill få mitt sovrum lite mysigare...... Jajaja Sara, om man bäddar så blir det mysigt. Men väggarna, detaljer !! Vill ju ha fram mer mörk lila och brunt... som var min tanke med rumet från början !!
Ska köpa fina säng kläder till oss på jysk. Rea där ju ;)
Indiskt !! Indisk stil...... men jag VÄGRAR byta gardiner. Mina gardiner är mitt bästa köp !! Mörk lila av tjockt tungt tyg. Släpper inte igenom en stråle sol !!! Sååååååå skönt !!
Kollade på Simon & Thomas. Dom gjorde nått coolt med guld papper på väggen. Måste kolla upp d där.
Ja, just det !! Ska köpa pil "staket" på rusta oxå. Som säng gavel, Blir lite djungel av det...... Haha, me Jane, you Tarzan !! (börjar bli trött... sjuk humor)
Skit samma... på fredag ska jag fynda !!!

Natti natti !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0