Jag ska sluta planera så himla mycket !!!

Fredagen var effektiv. Jobbade till 15.30, hämtade tjejerna och sen barnen på dagis (fritids är ihop slaget med dagis nu under några veckor).
Ja, på jobbetid så var jag på ÖB, blev puffar, sopp pulver som Isacc älskar och sköljmedel. Var på mixhuset i Hässleholm. Älskar den affären !! Köpte en ampel till mitt sovrums fönster.... Tanken var att få tag på något i mörk lila. Vill få fram att jag har TÄNKT att det ska va brunt, svart och mörk lila i mitt sovrum..... Blev en genom skinlig *suck* Men snygg är den. Foppor till Mickan å Isacc med coola pluppar på. Mickan fick Kitty och Isacc Bart och Bilar. Köpte gardiner till Isaccs rum. I döskallar (som jag får lämna tillbaka eftersom han bestämde sig IDAG för att spindelmannen är coolare) vita på svart bakgrund.
Köpte jag mer då ?? Äh, massa lullull iaf.

Ja, så hämtade jag barn och bla bla bla.. Körde till IKEA :) Visst !! Shopade som en galning och STOR fyndade !!!
Köpte coola saker till Isaccs rum, som nu inte kommer användas *suck* En fiiin rosa lampa till Mickas prinsess rum. Tjejerna hittade givestvis mängder och Oliver inget alls......Men han och jag ska leta stan runt efter turkosblå saker som han ska ha !
Köpte saker till mitt sovrum, för att få det lite mysigare. Bla. en svart vägg dekoration. En blomranka, som jag trode var MYCKET större än vad den blev. Störde mig igår när jag satte upp den, la mig och idag när jag vaknade. Den är MITT i mitt synfällt när jag öppnar ögonen...
Så ska någon till IKEA så TÄNK PÅ MIG !! Jag vill skicka bud !! Jag behöver en sådan till !!Kanske två...
Massa kuliga saker blev det iaf och så mitt FYND !!


Har jagat dessa på fyndet länge !! För jag är för snål för att köpa till full pris ;) 95:- stycket gav jag :) Kostar 695:- annars.  DET kallar jag för fynd !!
Nu är det soffbordet jag ska ha, sen kanske någon lack vägghylla i samma färg (svart/brun). Känns bra. Min gigantiska lägenhet är DYR att inreda så som jag vill ha allt. Får ta lite i taget.

Jag var hemma kl 22.00 igår med allt och alla extra rundor jag fick köra på vägen hem. Pulade och donade till 2 tiden.

Vaknade av mina små pluttar vid 8 tiden. Söta små ungarna lekte spiderman !! Isacc var den svarta, dockan var den blå och så var Micka den rosa prinsess spiderman !!! Så roligt att ligga och lyssna på dom !!
Gick upp efter en stund och började städa och dona lite till. 10 så åkte jag och dom 2 små till EKO. Vi skulle köpa färg till Isaccs rum... Han skulle ju ha döskallar. Det var DÅ han kom på det, att spiderman var coolare. Å då får det ju bli så, spiderman blev det. Vägg dekorationer, som inte fäste på väggen men ändå.
Hemma vid 11.30 med frukost i högsta hugg !! Åt en sen, skön och slappe frulle !! Sabina ringde och föreslog att vi skulle komma till henne och bada i poolen. Gjorde vi, efter lite donande och städande *s* Kom dit vid 16 tiden. Grillade och åt gott. Snackade skit och garvade åt Simon som skulle vara tuff och slänga i Isacc i poolen. Tog tag i ungen och slääängde ivägg honom, och sig själv *haha* Isacc höll ju klart fast i Simon !! Så en lagom munter Simon i dyng våta kläder ill skrek efter en handduk *hahaha*
Nästa asgarv bjöds det på när Sabina, efter att ha påpekat för mig om att det FINNS hela stolar att sitta på, brakar igenom en av skolarna och sitter chockad på marken *haha* Skadeglädje ;)

När vi skulle köra hem så ville Sabina ha barnen kvar... å det ville barnen oxå. Så Vi bytte bil med Sabbe, körde och hämtade Tummen och hem för en runda Risk. Ganska sent började vi på spelet....23 tiden.
Mogge vann, så vi behöver inte gå in på detaljer *s*

Tummen kördes hem och jag började vika tvätt. Nästan klar med tvätten. Fick spara liiite till imorgon. Ska ställa klockan på 9 tänkte jag. Ska ha kalas vid 14 tiden för Flisan. Sara söta du, kom hit om du kan imorgon ?? Men kom vid 17 tiden så vi hinner med varandra !!!
Sabbe kommer med mina och hennes på frukost. Då ska jag handlat och duschat är planen ;) Tror dom är här vid 11 tiden, senast.

Så somnar jag på 5 min nu, så får jag 5,5 timmars sömn. Kan behövas......

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0