Lite si sådär dag....

Är måttligt road av denna dagen... längtade hela veckan efter idag och imorgon. Ledig, åka till stranden och få lite tid med Mogge. Lite tid då man inte hade jobbat halvt ihjäl sig och kunde mysa, prata och skratta lite ihop.
Men ack så fel jag hade.....

Tänkandet, vägandet, ångesten har börjat ta sig form igen.........

Oro, ångest......

Fick iaf en trevlig kväll med mina systrar :) Var hos Anja vid 18 tiden. Där var min andra syster oxå !! Å hennes lilla, eller lilla... 6 år gammal, Albin !!! Anjas killes syster och hennes son var där med.
Vi grillade korv och drack kaffe. Barnen hade vatten krig med vatten pistoler och storm trivdes !! Efter kaffet så stack vi till sjön, ungarna badade till 21.30 !!!! Varmt och skönt !! Underbart !! Vi 3 systrar låg och små snackade och fes ikapp *haha*



Aaa......  ska dricka upp min öl nu, sen lägger jag mig. Ska packa en god fika imorgon, åka till stranden och ha en mysig dag med mina barn.
Lördag har hans kusin 30 års fest. Vi är bjudna, med barn. Jag kommer inte åka dit. Fick förklarat til mig idag, att det är en själklarhet att jag ska ta barnen när vi är med hans släkt. Han ska umgås med dom, han träffar sin släkt så sällan. Då anser jag att det inte finns någon anledning för mig att åka till dom. Jag gör heldre annat med banrnen än sitter hos hans släkt och ska se ut som om jag är nöjd och glad !!

Jag måste oxå få plats, jag måste oxå få betyda.......
Inte jätte kul att höra tjat i 3 dagar om att "måste du jobba så länge idag" "kan du inte komma hem, vi har tråkigt" eller "det är inte kul att va hemma utan dig" och sen när jag är ledig, så handlade det ite om att få spendera tid med mig... det var för att jag skulle ha barnen.........

Kommentarer
Postat av: Lina

Ställ för guds skull inget ultimatum, då försvinner de så snabbt att man bara känner vinddraget haha...

2008-08-01 @ 07:53:38
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskling.......för MIG betyder du MASSOR!

"No one puts Baby(Mia) in a corner"! (Dirty Dancing)



Jag är fri i helgen.....det är barnens dag då? Jag ska nog dit på lördagen? Hänga med? PUSS!

2008-08-01 @ 16:08:32
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: Pernill@

Dessa små irriterande saker som alla män har kryper fram lite då och då.......

Jag har lite info........ om m och m......

2008-08-01 @ 20:17:28
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Anonym

usch ja..lider med dig..dessa släkter & karlar!!

2008-08-01 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0