Monster kanin !!

Japp, ni läste RÄTT !! Kanin och inte kannin..... haha, tror att jag skriver klänning för mycket så det blir två n av rena farten !!

Börjar misstänka att kaninen är muterad !!! Han SNOR godis ur handen på en...... han hade TÖMT min handväska i morse. Jag fick kuta lägenheten runt och samla ihop allt igen !! 2 klubbor hade han tuggat i sig.... en dumle och en hård röd.
Nu när jag och Mogge kom hem och satte framgodis påsen som vi ska synda med... vem kommer, om inte kaninus monstrus !? Neeeer med huvudet i påsen och började räkna "elle belle bi" *hihi* skit kul !! Nä, men han kollade mer och det såg ut som han stod och valde.......men INTE mer godis idag !! Har köpt kanin godis på EKO istället ;)
Märks det att jag är kär i kaninen ??  Måste döpa honom snart... låter ju  dumt med bara "kaninen" Han heter ju Musse...men ..nääääää

Jobbat idag, städat ett hus. Shopade på EKO och sen kom John och Linda, ja och Mogge oxå !! John är en MÄSTERKOCK och lagade GRYMT god köttfärsås !!! Mmmm.... super gott !!
Drack lite kaffe och tjabbade ;)

Körde till Mogges lägenhet och hämtade hans kavaj. Nellie kom dit på en pratstund och sen körde vi till MAXI. Köpte godis och 5 dvd filmer *s*

Nu är vi hemma och ja........ han vid xbox och jag vid datorn. Meeeen snart ska vi lägga oss och då ska han minsan inte få va ifred. *hehe* Nä, stackars utarbetade man !!!! Han ska få sova, om han LOVAR att hålla om mig HELA natten !!!!

Imorgon ja..... jobba. Städa och päsa här hemma. Det är BOKAT !! Jag verkligen älskar att vara hemma...  Usch, jag har inte damsugat här på 2 veckor. Inte dammat heller !! Ja, jag har ju varit iväg en av veckorna. Men det blir så fort dammigt här !! MÅSTE va duktig imorgon, MÅSTE !!
Får VRÅLA igång nån bra musik.. typ fångad av en stormvind och sen springa näck med min dammvippa !!! Så har jag bockat ev den sakern från min "att göra när barnen inte är hemma" listan *s* Eller hur var det jag skulle göra Sara ??

Ja, du SARA !!! Jag SÅG att du muppat till din sida när jag kom hem !!!!!! Jag får väl försöka förklara igen.... svallra INTE för Jenny nu bara, att det är svårt !! Intalar man sig att det är lätt så blir det de ;)

Trött så det gör ont i ögonen !!! Kan inte sova utan Mogge längre.... hoppas det vänder när barnen kommer hem !! Att deras närvaro gör att jag intemärker av att sängen är stor och tom :( Blir jobbigt att bara få sova om helgerna *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0