Ny noppad och sent nattad !!

Kissad, tvättad, noppat ögonbrynen lite sådär som man måste göra när man granskar dom. Borstat tanden och nu är det väl bara min Gömda som ska sättas igång......

Säger Gonatt och sussa sött !!

Nä, måste bara gulla om min underbara Mogge :) Han ÄR verkligen mitt ALLT, min genom charmiga, klumpiga, bästa, snyggiga hunk ;)
Önskar och hoppas jag får leva resten av mitt liv med honom. Han är verkligen gjord för mig. Plockar ner mig på jorden när jag svävar bort i mina "jag vet och kan bäst" perioder. Plockar upp mig från botten när jag mår dåligt och är deppig. Får mig att skratta jämt !!
Ska sanningen fram så trode jag ALDRIG att vi skulle hitta tillbaka till varandra på detta sätt !!! Nu, nu är det han och jag för alltid !!! Alltid.....

Älskar dig massor Mogge !!

Såja... nu känns der bättre *s* Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

naaw härligt att höra =). Länge leve kärleken =)!!!

2008-07-24 @ 23:02:35
Postat av: MissyElliot

Härligt att känna en sådan kärlek. Och visst är det så att de kompletterar oss. Liksom vår andra halva...

:-)



ps. Kan helt klart rekommendera stegräknare. Jag går mycket mer nu och eftersom jag har ett minimum på 8000 steg varje dag, så krävs en rejäl promenad. Den jag har är en enkel och ganska billig (199 kr) sak från Teknikmagasinet. Testa och jag tror du kommer att bli positivt överraskad.



:-)

2008-07-27 @ 07:58:21
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0