Fullt ös !!!

Ooooo jag ä helt slut *s*
Gick upp vi 7, tog sovmorgon ;) Duchade och sen väckte jag Alex och lurade in henne oxå i duschen ;)
Alex: - jag KAN inte vakna, mina ögon KAN inte öppna sig !!
Jag: - ser du hur PIGG jag är ?? Det är för att jag har duschat !! Ögonen gillar när man luktar gott.. då är dom jätte öppna  !!
Alex: *hoppar upp ur sängen å kutar in i duschen, spänner upp ögonen och konstaterar att jag har rätt" *s* - JA; JAG SER MYCKET MER NU !!!
Söta unge !!!
Vi åkte till Alex frita och lämnade av henne. Inget kul mottagande :( Ingen som reste sig, dom sa bara - jasså, kom du precis ??
Hmm.... å Alex kände ingen av personalen :( Gör ont i hjärtat när man lämnar över sitt barn (för så känns hon för mig) och hon ser helt vilsen ut......... Ville bara ta med henne där ifrån !!!!!
Vidare till dagis i Färlöv och lämnade Isacc och Mickan. Å sen bort till BILTEMA för att möta upp en kund.
När mötet vad över så blev det kontoret......jobba jobba jobba.
Vid 14 tiden så körde jag å Ingrid runt och kollade bilar. Men jag har nog hittat den jag ska ha... En Vito, 9 sits. Då får heeeela stora familjen plats + en kompis !!!!! YES !!

Samlade ihop flocken vid 16 och lånade med mig Minna hem.... Vi käkade lite sen gick jag å Minna in å myste i min säng framför tvn..... Min tanke va ju att hon skulle sova, men det var inte hennes *s*
Kim och Jackie kom vid 18, då blev det korvgrillning på gräsmattan medans barnen studsade :) Mashmellows (hur stavas det ??) grillades som efterrätt ;)
Lek, hopp, bus, tävlingar till 21 tiden..... ja en stund på lekplatsen oxå såklart :) När Kim, Jackie och kusinerna skulle hem så fick Isacc följa med !!!!! ÅÅhhh överlycklig Isacc med leende från öra till öra plaserade sig i baksätet på nya bilen !!!!!!! Dom kommer ha stört kul å Kim kommer få psykiska men *haha*

Janice- Mina bristningar tar jag nog sist, dom är helt hudfärgade och stör mig inte nått vidare. När jag gått ner å fått normal mage *s* så får jag se hur det ser ut ;)

Jenny- Hade gärna hängt med till banken !! Men vi har alla 6 barnen i helgen, så jag får snällt ta hand om dom här hemma....

Sove dax för mammlan......... trötter........

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Vill du låna mina ?????

När som...

2008-06-13 @ 09:32:13
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0