KÖTT !!!!

Huvudvärken över :) Sköönt !!

ja.. dagen då..

Upp vid 7.... hade ju bara 3 barn hemma !!!! Kändes konstigt !!! Iaf så duschade jag å fixade till mig, väckte Knodd och Flis. Knodd studsade upp å Flis vände sig om och sa att hon inte ville följa med ;)
Mickan kläddes sovande som vanligt...... hade behövt slänga henne i duschen varje morgon så on vaknade......
Körde 7.40, skulle hämta Oliver inne vid soc...... Linda skulle på familjerätten och tog honom med sig. Eftersom hon va sen så körde jag till Färlöv och lämnade Mickan på dagis.
Insåg att jag inte skulle hinna lämna Oliver på fritan...... dom åker ju 8.30  till kollo.
Träffade Patritcia på parkeringen när jag väntade... snackade lite :) Inte så lätt att förså varandra hela tiden, men det fixar sig med lite polsk/engelsk/svensk gojja.

Läkaren vid 9. Jag som oroat mig för att jag inte skulle få mer tabletter!!!! Jag kom in, hon sa - Ja, vi fortsätter på 15 mg. Ses igen i oktober.
JAHA !? Gött !!! Så jag har 6 månaders tabletter kvar att ta nu !!! Nog fasen för att jag ska fixa 15 kg då !!!!! Götteligött gött  !!
I panik stress efter läkaren så var det bort till Volvo...... Gluttade in den nya bilen jag ska få i oktober....

Nöjd ;) Sköönt !! Ungarna kan glo på film i bilen !!

 7 platser

Nu kan vi se himlen ;)

Ja, jag är ganska nöjd med att blivit övertalad till denna ;) Ska glida runt som en stjärna på turne *haha*

Sen va det kontoret som gällde. Kaffe och flabb med Linda och Nike fisen !!
Jobba, jobba jobba......... Fick in 2 nya kunder idag iaf :D Gött !! Gav mig ny energi att sätta mig och sälja. Men en fredags eftermiddag är inte rätt dag att göra det *s*

Slutade vid 16 och hämtade Mickan på dagis. Åkte till apoteket och hämtade mina tabletter. Vidare till kontoret igen för att plocka upp Isacc. Kim hade åkt dit.......
Gasade hemåt, in i affären och köpte kvällsmaten. Bort till parkeringen och där stor Alex och Anna å väntade. Alex hade 2 kassar med sig, paketer till Micka å Isacc som hon gjort hemma. GULLIGT !!!! Isacc var salig !!! Han berättade otaliga gånger för Alex hur snäll han tycker att hon är !!

Lagade mat... Skruvmackisar med stekt bacon och riven ost. Allt i en enda blandning. Jätte gott !! Men jag, snurret själv, glömde bort att jag skulle steka bacon... slängde på margarin och slängde mig sen på snabeldraken........ När det var rök så man fick slå sig fram här så kopplade jag !!! SPISEEEEEN !!!! Vädra vädra vädra, hosta hosta, vädra vädra........
Diska å börja om igen *s* När mackisar å bacon va klara å i grytan så skulle osten i........ en påse gick bra. När andra påsen skulle tömms så kom det ut gröna klumpar !!!!!! ÄCKLIGT !!!!
JOBBIGA AFFÄR !!!! 4 gånger nu på 4 månader som jag fått gå tillbaka med mat som är möglig eller som gått ut i datum !!! SVINERI !!

Hade huvudvärk som inte går att beskriva........men med tanke på mitt sätt att sköta ätandet så får jag ju skylla mig själv.
När barnen ätit så kom Mogge... han åt oxå......... Idiot jag har inte ätit än, sitter här å bannar mig själv men gör inget åt det !!! Ska gå och steka 2 STORA kött bitar nu !!

Eller...... va ju på EKO och shopade lite vid 19 oxå ju... njutning !!!

Resten av kvällen har varit mys pys i soffan och allsång med barnen....... nya favvon "jag vill ha röv" med svamp bob har klingat mellan väggarna i kväll ;)

Ska hem till Sabina och fira henne imorgon. Med bad i poolen och latjo lajban med kidzen !!!!

Känner för å FESTA !!! Så himla sugen på det !! Mot slutet av sommaren ska jag minsann dra ihop en riktig grillfest. Massa härligt folk, härliga människor som festar med måtta och beter sig ordentligt....... Grillat, öl, vin, cider och musik !! Framåt natten när det är för kallt på min altan så går vi in och tänder en brasa i min öppna spis.........njuter och har det kuligt !!!

Så, slut drömt.........NU SKA jag göra mitt kött.........

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Gå och ÄT ditt pucko !!!!!



Jag vill komma !!!

Jag kan bete mig... Jag LOVAR !!!!

2008-06-14 @ 18:56:43
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Emma

fullt ös medvetslös! är det bantarpiller du fått? kan jag med få det tro??

2008-06-14 @ 20:52:56
URL: http://gravidaemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Gud vilken fin plats till mig i den SNYGGA bilen!!! Precis intill stereo knappen med!! Hahaha!!! Ska bara skaffa ett par snygga solbrillor med, så jag matchar bilen....

L



Förresten tv vägg fästet.....är det med en hylla och så?



LÖV YOU!

2008-06-14 @ 23:16:28
URL: http://sara75.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0