Meeen va detta bättre ??

Var det meningen att bloggen skulle bli bättre ??? Jag kan inte läsa mina vänners bloggar, dom hängde ju inte med ;(

Har ju mängder med foto att slänga in och miljoner av saker att berätta *s* Har inte bloggat på lääääänge !!
Kan ju börja med att SKIKA UT !!! MOGGE JAG ÄÄLLSKARRRRRR DIIIIIG !!!! 

Mmm.... vi var ju på Tosselilla med barnen :) Mogge som överaskade !!! Jag ska som hade planerat in det senare i sommar.... men men, ved är det som säger att man inte kan åka dit 2 gånger samma sommar ?? (ekonomin kasnke ;)
Flocken laddade för en heeeldag :)  Flisan kelsjuk  Knodd rättar till Alex bikini :)  Isacc njuuuter av badet *s*  Var fisk i förra livet !!!!

En heeeelt underbar dag hade vi :)

Kusinerna kom såklart hem några dagar i rad :)
Söta ungar !!!!!


Sen kom ju den dagen som barnen längtat såååååååå efter !!!! SKOLAVSLUTNINGEN!!!! Shit pomfritt va det pulades, målades, lockades, plattades och provsminkades kvällen innan !!!
Spolar i håret, såklart !!! Snyggt ska det bli :)

Sen kom ju själva dagen......
Utanför kyrkan  Alba och Corre  Thelma och Mickan, polare for ever ;)  Såhär ser dom oftast ut....  Hjälpade moster på skolavslutning !!!!

Givetvis så käkade vi traditionellt jordgubbs tårta när vi kom hem :)
mmmm.... GOTT !!! Alex och Isacc Mammlan å Knoddsi på väg till tårtan ;) 

Efter vårt eget firade på ballen hemma så drog vi på student ;) Min stora lilla lillebror som skulle firas :)
nykter ? njaä..... 

Varmt var det och det tog en stund på skolgården.... Men problem är till för att lösas... letade upp ett träd ;)
Mina darlings ;) Pinglor !!!

På student fest med UNDERBAR mat !!!!! Å massa släkt.... men jag glömde lixom bort att fota !!! 2 av mina systrar kom med iaf ;)
Anja och Johanna, små systrarna :)

Ja, sen har det vart massa Yngsjö och ännu mer Torsebro badet !!! Massa mys och lek... grillat hos Ingrid och Micke, mummmmmaaaaa !!!! Haft en så myyysig helg !!
I morse åkte min darlig :( En vecka *suck*
Uppe med tuppen vid 7 i dag... Pernilla å kidz kom vid 9..... vid 11 åkte jag å små fisarna till EKO :- och shopade :) KUL !!! Kom hem vid 12.30, å då kom Tummen... vi käkade basketti å söttfäsås. Drack kaffe och rökade lite..... kollade lite från Swerock och hade det trevligt :)
Han stack vid 16 och då kom Sabbe :) Lite girl talk och sen åkte vi till Tosbebro (torsebro) 1 timmes bad för barnen och sen hem igen.
Jenny kom vid 18 och massa girl talk :) Massa kaffe och endel cigg *s* Hon åkte hem vid 22 tiden... å sen var det sängen å datorn för mig :)
Imorgon är det jobb....... önskar att jag kunde ge barnen mer sommarlov än vad jag kan detta året :(

Natti natti å sussa gott :D

Kommentarer
Postat av: Sara

MEN???? Vi SKA till Tosselilla!!! Det har vi ju planerat!! :( Tradition nu ju! GRRRRRRR!!!!



Fina bilder! Gud vad söta tjejerna var! Riktigt "tjejiga" ju! Passar jätte bra i de fina klänningarna!

Får försöka hinna med varandra en dag snart! Miss you!

2008-06-10 @ 09:00:17
URL: http://sara75.blogg.se/
Postat av: miian

superfina bilder som alltid,barnen är bedårande!

Men att lillan redan blivit så stor kan jag inte förstå,sånt underverk!

Nu kanske du kan komma in på min blogg om jag länkar..

kram på dej!

2008-06-10 @ 11:07:27
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0