Seg seg seg......

När ska jag börja vakna till liv igen ??? Ska jag behöva sova i dygn för att komma ifatt ??? *pust*

Vaknade i morse i armarna på en kramig Mogge. Har fått lerka mig ur hans grepp flera gånger inatt *s* Jätte gosig !! Men jag klagar inte.... kramas gärna med min egen nallebjörn ;) Kan jag nog inte bli mätt på !!
Duschade ihop och kramades vidare *hehe* Sen fixade vi frullen.......

Körde till Nilla och Martin direkt där efter. Kaffe, skitsnack och asgarvande !!! Alltid lika roligt !!

Fick mess av Sabina att vi skulle flytta bad dagen till en dag med bättre väder. Tog en vild chansning och ringde Pia, barnens farmor. Kollade om hon kunde sitta barnvakt när Sverige matchen va.
HON KUNDE !!
Så vi körde hem vid 15.30 och fixade tacos, eller Mogge fixade och jag panik sminkade mig, fixade håret och försökte hitta kläder som inte sitter som hö säckar på mig.........
Stack till Banken där bord var bokat till 17. Benny, Jenny, Mogge, jag, Kim, Jackie, en vän till Jenny, Milena, Jimmy, Totte, vän till dom, vän till Jackie.......... Ja, många var vi !! Å kul hade vi, även om jag var ganska sleden.
Mogge fick ett fint sugmärke på halsen av Jimmy........ å Jimmy å Benny........ja....... herregud !!! *haha*

Hemma vid 21 tiden. Mogge kramigare än kramigast.........

Nu är det dax för att ge min darling lite uppmärksamhet :P


Kommentarer
Postat av: Flisan

jag har inte sett en ända kram idag !!

2008-06-14 @ 23:40:30
URL: http://fillanlillan.blogg.se/
Postat av: miian

haha smal??jag???nej för hundan,jag skulle behöva lite av dina piller tack!du får sälja dom dyrt t mig ;)

Har du barnen kvar i Färlöv på skola dagis osv?

Hoppas ni haft en underbar helg,fullt ös som alltid antar jag =)

kram

2008-06-15 @ 09:53:50
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Pernill@

åHH SÅ GÖTT !!!!

2008-06-15 @ 18:13:41
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0