Nått vettigt ??? Nää......

Åhh, äntligen tog jag mig tid att pyssla om MIG lite ;)
Behövdes, lätt att säcka ihop och inte orka bry sig, när man jobbar häcken av sig. Men nu ä man ny vaxad på ögonbrynen (lördags) Plockas dock vaje kväll för att formas ;) Ajaj ont, så lite i taget får det bli *haha*
Solariet ska få en stammis, solade idag och fler dagar denna veckan ska det bli. Som typ... imorgon ?? ;)
Eller... varför har jag inte tänkt på det ??? Jag HAR ju ett EGET solarie här hemma !!!! Kanske inte så turbo som den på Open Sun, men när man inte kan ta sig in dit eller känner för att spara en krona eller två så......
Mogge, du får nog bära ner det i helgen igen ;)
Har filat på luggen ikväll, rakat ben, under armar och ja... på sånna ställen man behöver raka sig på.
Ansiktsmask...gav ju effekt sist !!  Smörjt in heeela mig i dunder smöjan, som är Mickans men mammlan behöver oxå mjukas upp ibland ;)
Impregnerat fötterna med salva och dragit på mig strumpor så det får det får gona in sig under natten.....

Så har Oliver en kompis sovandes här...å DÅ får man sova med kläder på.... Så Mogges urtvättade röda T shirt och svarta håsor gör kanske inte en till den sexigaste pinglan i byn ;)

Ska inhandla Tania imorgon, en nagelsax och möjligen nått snyggt att ha på mig på lördag. Får se.....

Blir en lugn dag på kontoret imorgon, tar lite sovmorgon och lämnar barnen vid 9 tänkte jag. Får se om man sover så länge eller om man lika gärna kan köra å jobba tidigt. Ska iaf bli skönt med en dag utan stress !! *peppar peppar*

Ska packa barnens kläder inför veckan med mormor. Vi åker på söndag, kommer hem söndagen därpå. Vilket är Flisans födelsedag. Ska hinna fira henne lite hade jag tänk, hon jag och syskonen. En stund iaf... för sen bli det ju till att köra ut bil och barn till Vinslöv och byta rakt av mot Ingrids nya fina barntoma bil.
Så en packning ska fixas för veckan i Nabben å en för veckan med mormor. Lär ju inte hinna packa på söndagen oxå ju..

Ska jag ta å norpa åt mig en stunds sämn oxå kanske ?? Mmmm.... bara svamlar ändå ju !!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsa Tania från mig. Säg att jag vet att jag försummat henne i snart ett år, men SNART ska vi börja umgås flitigt igen. Ett par veckor till bara, sedan ska jag minsann ta upp kontakten...

2008-06-25 @ 14:16:34
URL: http://yiyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0