Skön morgon :)

Barnen sover än, jag har fått i mig kaffe och ska börja ta tag i offertrar :) Ganska skönt ändå, jag som gnällde över att behöva va hemma idag *s*
Inget ont som inte har något gott med sig ;)

Ska skriva ett mess till Cilla att hon får koma upp på lite kaffe sen, seeeen när jag orkat fixa i köket och röja undan barnens koja från igår OCH kladdet i mitt sovrum........ haha, lät något va ???? Nä, inte så illa som det ser ut *s* Tvn i tv rummet muppade sig till sverige matchen igår så vi fick snällt bänka oss i min säng, med ostbricka å hela köret.... glodde på en 14 tums tv *haha*

Nähä, dax att gräva ner sig i jobb ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn och skön morgon:-) Jag hinner aldrig vakna före barnen...min nya önskning;-)

2008-06-11 @ 22:54:38
Postat av: janice

hallö,jag är me här och snokar...tihihi

jag ska satsa på bristningarna före boppsarna;-)

2008-06-12 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0