Söööte......

Jag va helt kallt fullkomligt ärlig och sa hur jag kännde till Mogge. Han ringde när jag skrivit klart mitt andra inlägg... Fick precis världens gulligaste mess av honom !!!
Hör och häpna...... men det är nog så att han ÄR en annan människa ;) Att vårt uppehåll på ett år faktiskt gjorde nytta !!
Helt enkelt så ÄR han BÄST !!!

Menar, i lördags var han ju sötast och goast i världen trots drickandet. Han är sällan otrevlig som onykter. Men det är ju inte det jag är rädd för heller.......
Om ordet LAGOM hade infunnit sig under drickandet så hade det varit heelt ok. Eller kanska tom. att man tar bara EN öl när man sagt att man ska ta bara EN.

Nu ska jag sluta ha ont i magen om detta, nu vet jag att han förstår vad ajg menar :)

Älskar dig Mogge !!!!

Ska väl förtydliga min relation till sprit med att min barndom är ganska genom syrad av det...... Jag är inte rädd för folk som druckit, utan jag är blir rädd när det inte finns en spärr. När en blir två och två blir mängder..... När en kväll blir två och två blir flera helger i rad och sen då ???
Vad finns kvar av den man älskade då ?? En skev bild i mitt huvud och en bild av en gnäll kärring i hans huvud..... SÅ vill jag INTE ha det igen........

Men som sagt så fick jag ju oväntad respons :) Överlycklig för det !!!


Kommentarer
Postat av: Pernill@

De KAN ändras..

Du vet det och jag vet det...

Vad andra tycker..

Tja du vet vad jag tycker om det....

Föressten "ryktet" Kan inte vara sant.. Thomas var där igårkväll och allt vr som vanligt....

Jag ska ta disskussionen med personen som sa det...

2008-06-16 @ 21:07:02
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0