Tävling om en rosa cykel.....

Min motivering va denna:

Rosa "cyllen" från cronan
skulle kunna forma denna honan !!
Från slapp och orkeslös
till en brud med riktigt klös !!!!!
Med en skara på sex som egna cyklar vill ha
skulle en i vinst till mig sitta bra !!
Skulle säkert vara ensam i denna stad
om att cykla runt på "ankerad"....
Med sex små på släptåg
Då skulle ni önska att ni oss såg !!
Så låt mig mig vinna ska ni få se
att vi drar ut, hela familjen, på cykel turne !!


Å en husvagn...... fick bara använda 20 ord.......

En skara på sex gör möjligheten liten
att boka  lyx sviten.
Ge oss ett eget lyxåk
det slår vaje Hiltonkåk !!

Å så tusen tusen till....... för min kväll har gått åt att tävla och vinna allt möjligt *haha*

Kommentarer
Postat av: Pernill@

Hoppas du vinner!!!

Jag tävlade om en resa till Thailand med motiveringen

Annons: Stressig tillvaro bytes mot lugnet i Thailand.

Man fick bara använda 20 ord...

2008-06-17 @ 08:43:06
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0