Fredag och hockey...tjohoo !!

Nu ä det iof miss i nassen men ändå... Aja, jag ligger heldre häääär och plonkar på datorn ;)

Dagens första timme innehöll dusch, dusch och så var det dusch..... (jag, Knodd och Micka) Lugn färd till Färlöv och ungarna lämnades.
Körde in till jobbet och höll på att köra en traktor i häcken..... bromsade så däcken skrek *ops, I did it again*

Drog gårdagens kuligheter från grillkvällen för morgongänget på jobbet :) Drack kaffe och småsnackade...... Fortsatte min storstäning/rensning och mitt lyckorus är tillfredställt för dagen *S*
Slutade vid 14.30 och körde å hämtade kidzen i Färlöv. Stannade till vid Willys och handlade å hämtade upp Alex på samma gång. Anna skulle oxå handla....
Tog oss hem och Cornelia och Alex började vända upp å ner på gardroben. Det var ju discodax kl 18.00 i Färlöv !!! STORT !!! Hihi, gulligt !!
Dom hade haft kul, ätit godis och bälat läsk :) Käkat blå klubbor hade dom oxå gjort :S

image51


Fick inte riktigt klarhet i vem som hade dansat och med vem och om det var coolt att man dansade eller om det var pinsamt......... Men iaf så slängde Cornelia till med några moves ;)


image52

Ja... när vi kom hem så.... hände det inte så mycket mer.....

Kanske åker till IKEA imogon med mor min...... kanske inte... får se hur pigg jag är.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Åhhhhh IKEA !!!!!!
Jag är avis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-17 @ 19:12:27
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0