Hmm.... (uppdaterar allt efter komentarer kommer in ;)

Så Pernilla !!
Nu har jag 24 unika besökare på,  vad är det ?? 2 timmar... 3 kanske......?? Men jag har 47 sidvisningar.... Betyder det att jag har en bunke senila människor som läser  2 gånger var på 2 timmar ?? *hahaha*

Evelina :) Du får så gärna läsa utan att komentera :) Gör inget alls, även om det är kul med komentarer !! Tänkte bara få en hum om vilka alla människor är ;)
Tänk att 80 - 100 pers läser min blogg varje dag !?!? Shit..... Men kul !!! Hade varit roligt att veta vilka alla va :)  Men såklart är det inget krav med komentarer !!!

Sara, du har så rätt så...... Det händer saker HELA TIDEN och jag ÄLSKAR DET ;) Bra med en blogg så man kan gå igenom sin dag och skriva ner.... man får ju så mycket bättre perspektiv på saker å ting !! Uppskattar alla "jobbiga" saker mycket mer....... Märker ju att det inte är så jobbigt som man kanske tycker så länge man har det i tanken .....
Å du, jag är i Immeln imorgon så du ska få sova :P

Micke picke päron pung !! Ska leta upp mobilen, såg ditt mess....... Man ska göra det man tycker känns bäst ;)

Lisa !! Hej !! Kul att du hittat hit ju :)

Janni !! Hihi, internet är verkligen vårt ställe !! Stöter på dig överallt här *hihi* Kul att du är skylldig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0