Korv å korv å korv......

En lugn morgon och en skön och kul dag på jobbet :) Några timmars småsnack med Maria och Jocke, några samtal till företag för att pracka på dom städning *s* En sväng med Cristina till Chepy och köpte lager bokhyller.... Sen en runda inom Lidl och shopa micro mat *urk* (nöden har ingen lag). Körde till Kristianstad Textil och bestälde jobbe kläder.
Tebax till jobbet där Jocke och Ingrid rensade ogräs mellan plattorna, där JAG krävt en uteplats ;) Nån måste ju sätta lite sprätt på segrövarna !! Lastade av lager hyllorna och körde in till Komvux.... visade Jennie hur man städar en bod, fixade hon lätt som en plätt !!
Sen bort till jobbet igen och satte eld i häcken på Kim. Han fick skruva ihop hyllor.... tröttnade efter några skruvar och gick ut och bytte av Jocke, som tvättade plattorna med högtrycks tvätten. Jocke, gentlemannen, fixade dom utan ett pip....
Sen var det bara att röja upp bland alla medel som stod i karonger i en salig blandning....
Blev sååååå fint !!! Jag ÄLSKAR att rensa och organisera !!!

Efter jobbet hämtade jag barn som vanligt och sen hem. Köpte korv och dricka och rallade tillbaka till Färlöv för att ha grillkväll med Isaccs avdelning.
Mogge kom dit som överaskning åt barnen. Han ville inte gå ner i skogen bland föräldrarna innan jag kom. Pinsamt tyckte han.... Så jag släppte av Micka å Isacc vid honom och sen körde jag in till skogen å parkerade. Mogge hade ju lastbilen och fick gå en bit innan dom kom fram......
När dom kom ut ur skogen och in i gläntan där jag och ALLA föräldra befinner oss med korvarna i högsta hugg så vrålar Isacc:
- MIN PAPPA FEEEEEES I SKOGEN !!!!!!!!!!!!!
Snacka om pinsamt *hahaha* ALLA föräldrar garvade gott och Mogge var röd som en pion i huvudet !!! Just då tror jag att han önskade att han gått ner å väntat på oss bland föräldrarna istället *s*

image47
Skallepärorna  !!!



image48
Myggabett tillhör korvgrillning i skogen !!!!!


Mogge skulle vidare på jobb efteråt och ungarna passade på att busa i lastbilen :)

image49

image50



Vi vinkade av Mogge och sen körde vi hem... hemma så var det slappa och duscha ungar som gällde :)

Nu är det min lilla snackestund med Magda på MSN och sen sängen :)

Natti natti ..........


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Bra att du sätter fart på latmaskarna !!!!!!
Fisa bör man annars dör man har jag hört !!!!

2008-05-16 @ 18:30:29
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0