Letar klänning !!

Har fått nippran på att leta klänning till bröllopet vi ska på !!! Har hittat några och ska ta mig in till Aima för att prova.... Dom har några av modellerna, men i andra färger som dom jag sett. Vi får se.......
image46Denna är min favvo, men slut på lager :( 



    Denna     eller denna    men i någon av dessa färger....   

Gissa vad som infinner sig lagom till ångesten över hur man ska lyckas se ut som något annat än en elefant på rymmen ?? CHIPS OCH CHOKLAD SUGET !!!! Klämt i mig lite...... 4 rutor choklad och några chips....... kommer ånga mig sen på måndag.... då det är dax för att ställa sig på vågen igen *iihhh*

Så nu slängde jag bort det....

Magda darlingen ska kolla i sthlm om den kan finnas kvar där :) Favvon menar jag..... Då är det nästa problem... vad har jag över axlarna i kyrkan ?????
Får jag försöka hitta nått bra ;)  Ja just det..... skor oxå ja......... Åååhhhhhhhhh...... *leta leta*

Min dag idag har varit lika stökig och kaosig som alla andra dagar....... Började fint med att vakna upp i ett hav av Mickas kiss.....
In i duschen... in med micka i duschen.. ut med madrass och täcke på "ballen" och ner med sängkläder i en säck med till jobbet.....
Knöla ner med säcken med sängkläder och säcken med annan skit tvätt. Ställde dom bak bilen, säckarna menar jag... medans jag spände barnen i baksätet.... Slängde mig i bilen och BACKADE ÖVER säckarna....... Nån som tror jag märkte att det var säckar ivägen ??? Nä...... Cornelia fick skrika åt mig ... KLÄDERNA MAMMA !!!!!!!!!!
Bara att lägga i backen, ut, slänga in möget och sen gasa iväg..........

HAHAHAHAHAHAHA !!!!!! Isacc fes sin FÖRSTA fis nu !!!!!!! Han har gråtit, undrat och plågats över att han är den enda som inte kunde fisa här hemma........
Hahahahaha !! DETTA blir en STOR sak att skryta om för pappa när han kommer hem !!! En fis !! Å den luktade !! Ett leende i Isaccs ansikte från öra till öra !!!! Hihi, äkta lycka !!!

Donat på kontoret med diverse sysslor........ Körde Jennie å "Flonta" hem till Vinslöv vid 14 och sen hämtade jag barnen..... åkte till Härlövskolan och hämtade material som lämnats kvar och sen till kontoret och lastade av. SEN fick jag köra heeeeeeeeeeeeeem !!!! Så himlal himla skönt !!!

Här hemma har det inte hänt mycket..... njuter av att gör inget alls !! SKA lägga mig tidigt ikväll...... trött !!!!

Natti eller nått *s*

Kommentarer
Postat av: Emma

snygga klänningar!! jag har inte börjat leta än!! haha kram

2008-05-15 @ 08:59:34
URL: http://www.gravidaemma.blogg.se
Postat av: Pernill@

Tukost är ju helt klart din färg......

2008-05-16 @ 18:29:16
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0