Nä, inget kul....

Grillat lite... eller lite. Kyckling klubbor, grillspett, tjock och smal korv, machmellows (stavas det så ?) Käkade kall bea sås och potatis gratäng till det.... Gott som tusan !!!!!

Kollar på sanningens ögonblick på tv just nu..... inget jag ska kolla på med Mogge märker jag !!! När Pontus säger att han tycker att skånska är sexigt så lägger Mogge upp ett as garv !!??? Jaha, där fick man en släng av "verklihetsuppfattning" igen ;)

Va inne på bröllopstorget och kollade lite... det är ju på tapeten nu när Bennys bröllop stundar. Åhhhh va man glider in och börjar planera sitt eget bröllop, som då inte ens finns i begynelsen av tanke, när man är där och kollar !!!! FARLIG SIDA !!!!!!
Lovar att nästa gång jag ät på IKEA så kommer jag gå och kolla på alla "budget tips" saker som finns där !!! Tänka ihop ett bra färgtema ( ok, det har jag redan gjort *haha*) och se ut en brudklänning........ jaja, jag har gjort det oxå *suck*
 Men det är väl bra ??? När han friar ( för det kommer jag tvinga honom att göra) så är allt fix färdigt !! Jag har koll på läget och har gooood framförhållning.... kan vi inte säga att det är så det är ??? Det ÄR en bra sak att planera sitt eget bröllop innan man ens är förlovad !!! *hahaha*
Har tänk ut vilka som ska hjälpa till med vad (guuud vad jag blev frispråkig nu då !!) och känner någon sig manad att ställa upp med något är det bara att säga till.... Kan dock dröja 10 år till men god framförhållning är bra !!!! ;)

Ska försöka lägga in en bild på Micka och Isacc som Mogge tog på lekplatsen idag.... jätte kulig !!! Försöker, men klarade inte det sist.......
image2

Jaaaaaaaaaaaaa, det gick !!!


Mmm..... tackar för nu ;)


Kommentarer
Postat av: Pernill@

Cool bild.
Japp den dan Mogge friar kan du sno ihop ett bröllop på en vecka !!!!

2008-05-05 @ 18:26:54
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0