Nystartat företag !!!

Oliver har varit med mig på jobbet några gånger nu... å han har verkligen blivit inspererad !! Idag plockade han med sig en del kontors material och kläckte den smarta ideén att starta Little C4 städkonsult !!!!
Japp, så nu har dom en prislista på vad olika saker kostar och så ringer jag och beställer.

Kök 10:-
Kök + disk 15 :-
Sovrum 5 :-
Toalett 5 :-
Korridor 7 :-
Tv rum 5 :-
Finrum 5:-

osv osv osv......

Ikväll har jag beställt Kök + disk, ett sovrum och 2 toaletter...... blir... 30 kr !!! Jag kommer bli ruinerad !! Jag har beställt Korridor, 2 sovrum, Tv rum och kök + disk imorgon *pust* Jaja, jag får det rent sålänge dom tycker det är kul ;)

Ska till Malmö på kurs imorgon.... ska lämna barnen kl 7 på dagis och skola.  Betyder att jag ska upp kl 5.00 !!! Åhh fyyy !! Jaja, smällar man får ta ;)
Kim hämtar dom på dagis och skolan åt mig och kör hem hit. Får nog möta upp honom i stan vid 18 tiden eftersom Oliver ska träna då.... Hinner nog inte hem och hämta honom.
Tur att han kunde hjälpa, annars had det varit dagis å fritids till 18 för barnen imorgon !! Inte bra :(

Idag har jag jobbat som vanligt..... jobbade över till 16.30. Hämtade barnen och mötte upp Linda på BILTEMA. Oliver glömde sin keps för 400:- hos Alexander i helgen..... Inte så bra !! Så den hämtade vi upp där. Åkte hemoch var hemma vid 18.40. Jag satt mig i soffan med datorn å jobbade lite till..... Gjorde middag vid 19.30, slängde i ungarna mat och sen jobbade jag lite till... Måste ju bli klar !!! Halv färdig med ett ställe och helt klar med resten....skönt !! Ska ha datorn med mig imorgon, så hinner jag jobba lite i bilen på vägen dit å hem.
Så kan jag vara ledig på fredag med gott samvete !!!
Då ska vi på utflykt med Cornelias klass, till Immeln !!! Mysigt !! När vi slutar där vid 13 tiden så ska vi hem och ta det lungt !!!! Små städa lite och bara njuta.
Dax för att varva ner på allvar..... fick 3 attacker av panikångest idag (känns som luftrören täpper ihop och det gör så grymt ont i bröstet, som om någon lägger 100 kgs vikter på dig).. sista gången så var jag säker på att jag skulle svimma..... Fattar inte riktigt varför jag får det.. jag har inte ångest över något !! Eller det kanske är ett missledande namn på det ?? Att man kan få det av stress oxå ?? 

Aja, jag måste nog fatta nu... Även om jag verkligen ÄLSKAR att jobba !! Blir som en drog för mig..... Kommer va jobbigt på fredag och veta att alla andra är där inne på jobbet och gör saker, ordnar och fixar... JAG DÅ ??? Jag vill ju inte  att DOM ska få va där å inte JAG !! Stört sätt att tänka på va ?? Mmm... inser det jag oxå. Men jag SKA jobba på att få bort det. Jag får ju en hel dag med barnen på en mysig utflykt istället :)  Å världen går INTE under för att jag inte har koll på alt ;)

Ge mig förslag på saker att hitta på i helgen !!??

Nä, om jag ska skrapa ihop 6 timmar inatt, ja det hinner jag inte men nästan, så får jag nog lägga mig nu !!

Natti !!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ångesten kan väl mycket väl att ha med stressen att göra...att du känner ångest över allt som hänger över dig och att det är massa måsten hela tiden..så kan det väl vara...kanske..=)

2008-05-29 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0