Party, fest, sommar, roligt, lycka, underbart !!!

Mmmm...... nu vet jag vad det var som behövdes för att hitta tillbaka till mitt gammla vanliga jag ;) EN STREIO I BILEN !!!!! Jag har ju inte poppat fram sen dom tog min.... SNABLANS BILTJUVAR....... nä, ok då, men sterio tjuvar..... Den va ju värd mer än bilen *haha* Min sketna volvo som snart ligger i en skrothög på vägen mellan Fjälkinge och Färlöv *s*
Isacc uppskattar den iof...... Körde honom å Micka till mormor vid 21.. dom ska sova där inatt. Micka började hoppa upp å ner i sätet där bak när hon såg en cabbe (bil utan tak) Skrek helt lyriskt COOOOLT !!!!! Isacc tittade på henne och suackade........ - Men Micka.... du kan ju inte ens... vi är MYCKET coolare än dom... vi har EN VOLVO !!!!!!
Han ä STEN TUFF för vår volvo !! Å nu när den vrålar pga av nått hål på nått ställe det inte ska va det på... ( nä, jag ä inte bra på detta med bilar) och bromsarna skriiiiiker när man nuddar bromspedalen så tycker han att vi har det häftigaste "RÄSOR" bilen i stan !! ;)

Han å sååå kul nu !! Kan inte låta bli att berätta om honom !!!
Idag när vi va hos tandläkaren men Cornelia så sjöng (vrålade) han sin nuvarande favvo:

-We ar e träääämpons, we ar e träämpons, we ar e träämpons ma fräään. Loosan fo looosans kas we ar a trääämpons ma fräään !!!
(We are the champions, we are the champions, we are the champions my friend. No time for losers, cause we are the champions my friend )
Han kollar på "ding ding"s video med den låten, på youtube och as garvar åt att han (ding ding) visar snoppen.

Ja, så till verkligheten igen då...... Jo, min spiral, 1000 kr, ligger nu mer i soperna på mvc :( Den hade vandrat runt i livmodern och nu var den på väg ut..... Min vanliga tur.... Men det förklarar ju en månads störtblödningar och kramper i livmodern !!! Nån som har ett bra förslag på vad jag ska göra nu då ??

Jobbat idag.... tiden susar iväg närman sitter på kontoret !! Borde införa 120 minuters timmar så man hinner med vad man ska !!!!
Hämtade barn på dagis och skolan... Oliver hängde med Alexander hem så honom behövde jag inte hämta. Hemma så rensade vi ut massor av kläder som ska skänkas...... Det är ju Ulla red imorgon... eller om...usch då !! Om 5 timmar ska vi köra *gäsp*

Tydligen dax å sova :S

Natti !!!


Kommentarer
Postat av: yiyah

P-spruta eller sterilisering. :D

Våra barn avskyr Volvo. Det ska vara SAAB, med turbo, annars kan det kvitta liksom.

2008-05-24 @ 10:22:49
URL: http://yiyah.blogg.se
Postat av: Pernill@

Jaaa du vet vad jag har !!!!!!
Ullared !!! Din taskmört !!!
Gofl ska det vara !!! Fast grön Volvo är ju lite ok...
Fast goflen är ju mammas sygga bil.....
Jaaaa storl 98 - 104 kan köras direkt till Öllsjö :-D

2008-05-25 @ 19:55:32
URL: http://www.minimi05.blogspot..com
Postat av: Emma

hektiskt liv du har!! jag vill med till ullared!! kul! ha det bra!

2008-05-26 @ 10:01:48
URL: http://www.gravidaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0