Porr sidor !!!???!!!

Underbart charmiga kusin... hur kan du utsätta mig för denna chock !? Hahahaha !!!! Tror du inte jag slängde mig på googles sök list och skrev in mitt namn ????  Tänkte, shit... har porrisen jag spelade in kommit ut på nätet ?? *asg*
Nä, men va fasen.... Jag har googlat på mitt namn 1000 ggr (ja, fråga mig INTE varför !!) och DÅ kom det INTE upp några porr sidor.......
Borde ju klarat räkna ut med lilltån att det INTE var så när det var DU som skrev det *haha*

Ja.. så vänta lite ska jag bara försöka få ner hjärtat ur halsgropen och gå vidare med dagen blogg ;)

Missade gårdagens bloggande..... medvetet. Hade en så otroligt mysig och skön dag, men den slutade lite trist... kände inte alls för att skriva. Så kan det bli ibland ;)

Vi var på stranden igår iaf.... Hade super mysigt igen :) Slänger in lite bilder på det !!


Cornelia och Alex :) Bästa polarna !!!!
image37



Yoga är bra för själen ;) Nädå, han sparkade iväg en boll sekunden innan jag tog bilden
image39

Dom får räcka eftersom denna MONGO SIDA inte klarar trycket..... Trött man blir !! Skriver å skriver och sen så är man utloggad !? Tjohooooo...........

Aja... berättade om min fagra solbränna...... hade halv långa byxor och ett linne på mig på stranden. Ja, det var varmt men 10 kilo till så kan jag börja förhandla om byxorna på sin höjd...... Skit i det nu och åter till brännan. HEMSK !!! Det ser lixom ut som om jag har mina byxor och mitt linne på mig konstant nu !!! På fullaste allvar så har jag aldrig sett någon så röd som jag är nu............
Så när vi kom hem från stranden och jag fick se vad jag gjort motmig själv, så rotade jag fram min "After sun" från förra året (som aldrig användes då eftersom det inte var sol). Jag dränkte den delen av ryggen som var bränd, axlar, armar, smalbenen och en rak "rand" lixom på fötterna....... Mofflade på kräm.. i lager !! Fullkomligt impregnerade mig med den !!! Tänkte att "detta fixar vi" !!
JAAAAAAAAA !!! Jag vaknade imorse.... gick in på toa för att släppa morgon drillen..... förbi speglen.....backade.... undrade va fasen det var för vita fläckar jag hade på överarmen !? Tänkte att nu kommer dom tradia exemen igen......
Pinkande och gick bort till handfatet för att tvätta händerna........ DOM VA MOROTS ORANGE/BRUNA !!!! PANIK !!!! Slängde mig ut i hallen för att granska min stackars kropp närmre....... Det var after sun med brun-utan-sol effekt !!! Vem fasen behöver brun utan sol om man smörjer in sig med after sun ??? Det betyder ju att man precis solat !!  Idiotiskt !!!
ÅÅåååhhhhh hur illa får det bli ??? HAHAHA !!!???  Jag har kamoflage mönster över mina brända delar.... illrött, grisrosa och morots orange !!!
För att inte snacka om fötterna !! Där hade jag ju tagit på det brända sträcket....... Med andra ord så hade jag kritvita sidor av fötterna, med en VÄLDIGT synlig, skarp linje av oranget mitten parti sådär !!!!
SUPER SNYGGT !!!!!!!!

Har varit i luven på skolan igen... ang Oliver denna gången. Han kännde sig osäker och ville inte gå till skolan. Livrädd för att blki retad. Jag ringde jag sa detta till lärarinnan.......... hon gav mig till svar att "han måste hitta på"
*suck*
Men ett snabbt möte med rektor och lärarinna så löste vi det........
Mina tankar om denna skolan blir bara sämre och sämre....... Men Oliver vill gå kvar och då ska han göra det !!

Några mer "stora" händelser har det väl inte skett idag ?? *tänker*

Ska ta mig ut till Sabina en dag i veckan tänkte jag !! Upp med hakan gumman :) Du VET att det finns igen som du !! Jag är så himla lycklig att du är MIN vän :) Du tillhör eliten av vänner *s* Inget känns jobbigt att prata med dig om och så ska en vän vara. Du är underbar !!!

Imorgon är det träning och jag har bokat in kaffe på idrottsplatsen med Linda *haha* Konstigt nog så spenderar vi mycket tid ihop där...... *s* Man får förena nytta med nöje !! Ungen tränar och jag umgås och svallrar ;) Hinner ju inte med annars !!!

Nu ska jag slänga igång tvn en stund och sutta på ett glas rött..... blev så sugen på det :)  Tackar Magda för vinet :) Tänker på dig här när jag dricker det ;) Love U darling !!!

Puss å kram cykelram ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha.....Mogge ser ju ut som Karate Kid! Bra bild!
Du är ju bara för kul Darling! Först solar du UTAN solskyddsfaktor (crazy), sen missar du att det är brun-utan-sol i krämen! Hahaha!! Tänk om det hade varit nu du skulle på bröllop......*asg* då hade det varit lyckat värre!
Men det är de här grejerna som gör dig till den härliga människan du är! Så fortsätt med alla dina "holabaloas" !!!! Hahaha! PUSS!

2008-05-13 @ 07:29:41
URL: http://Sara75.blogg.se
Postat av: Pernill@

Puss på dig !!!!!
Du är en mästare på att kommentera !!!

2008-05-13 @ 11:02:46
URL: http://www.minimi05.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0